Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در روز تولد ۳۶ سالگی خود یک ماشین لاکچری با قیمت ۸ میلیون یورو خریداری کرد و به کلکسیونش اضافه نمود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس یک خودروی لوکس دیگر را به کلکسیون خودروهای گرانقیمت خود اضافه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی‌و‌ششمین سالروز تولد کریستیانو رونالدو با رخ دادن اتفاقات خوبی برای او همراه بود. ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در هفته منتهی به سالروز تولدش گل‌های مهمی به ثمر رساند و رکوردهایی هم به کارنامه دوران بازی‌اش اضافه کرد.

به همین مناسبت او تصمیم گرفته است که برای خودش یک هدیه ویژه بگیرد؛ یک خودروی خاص به ارزش تقریبی هشت میلیون یورو.

این خودرو یک مدل جدید از بوگاتی است که در اولین مرحله تولیدش به جز رونالدو تنها ۹ نفر دیگر در دنیا خواهند توانست لذت رانندگی با آن را تجربه کنند. این مدل جدید از بوگاتی «سنتودیه‌سی» (به معنای ۱۱۰) نام دارد که طراحی آن الهام گرفته از مدل قدیمی بوگاتی EB110 است.

این خودرو که ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد، دارای یک موتور ۱۶ سیلندر است که به آن اجازه می‌دهد در مدت زمان ۲.۴ ثانیه، سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ و در ۶.۱ ثانیه به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت است که به آن اجازه می‌دهد به راحتی با خودروهای فرمول یک رقابت کند.

رونالدو اما برای تحویل گرفتن خودروی جدیدش باید تا سال آینده صبر کند، چرا که تولیدکنندگان این خودرو هنوز در حال انجام آخرین تست‌ها برای افزایش هرچه بیشتر کارایی آن هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالدو کریستیانو رونالدو تولد رونالدو رونالدو عکس رونالدو کریستیانو رونالدو هدیه تولد رونالدو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش علی کریمی کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم

وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم

دیگر خبرها

  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • آلیشا ؛ هدیه ای برای روز تولد زوندا (عکس)
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم