Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با عرضه سری جدید آیفون با نام سری 12، هجوم مشتریان برای خرید این سری جدید و مدل‌های مختلف آن به بازار محصولات دیجیتال در تمامی کشورها آغاز شد. در بازار موبایل ایران و در بین طرفداران و کاربران آیفون نیز استقبال بسیاری از این خانواده جدید آیفون شد و عل رغم قیمت بالای این دستگاه، افراد بسیار به خرید آن اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فروشگاه های مختلفی سری 12 آیفون را فروش گذاشتند اما ارایه این محصول جدید اپل با شرایط رجیستری و سایر شرایط مربوط به دستگاه به صورت کامل در هر فروشگاهی انجام نمی‌شود. بازرگانی سیب تمامی مدل آیفون‌های سری 12 را با شرایط رجیستری شده، با خدمات هجده ماهه پس از فروش و بدون نیاز به ثبت نام و همچنین شرایط فوق‌العاده اقساطی در زمانی بسیار کوتاه به شما مشتریان ارائه داده و می‌توانید به راحتی خرید آیفون 12 را انجام دهید. همچنین می‌توانید سایر محصولات اپل مانند سایر مدل‌های آیفون، آیپد، اپل واچ، ایرپاد، مک بوک و آیمک را نیز از این فروشگاه تهیه کنید.

خرید اقساطی آیفون با بهترین شرایط از بازرگانی سیب 

با معرفی سری X آیفون تحول عظیمی در تولیدات آیفون اپل آغاز شد و این تحول در سری 11 و در نهایت در سری 12 آیفون پیشرفت پیشرفت بیشتری کرد. سری 11 و 12 آیفون و تمامی مدل‌های آن با تکنولوژی جدیدی ساخته شدند و تمایز بسیاری با دیگر آیفون‌های تولید شده و سایر موبایل‌های هم رده خود در بین دیگر برندها دارند. آیفون 11 در سپتامبر سال 2019 و به فاصله 14 ماه پس از آن آیفون 12 به بازار عرضه شد. این دو موبایل و سایر هم خانواده های آن‌ها مانند مدل‌های پرو، پرو مکس و مینی، از لحاظ ظاهر، کارکرد و فناوری با هم تفاوت‌های دارند که در میزان قیمت آن‌ها نیز تاثیر گذاشته است. به طور مثال در بین تمامی مدل‌های دو سری 11 و 12، قیمت آیفون پرو مکس به دلیل تکنولوژی استفاده شده در آن از همه بالاتر است. از عمده تفاوت‌‌ها میان سری 11 و 12 آیفون می‌توان به بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش، استفاده از پردازنده قوی‌تری، اضافه شدن تعداد دوربین های عقب، کم شدن وزن دستگاه، بالا رفتن رزولوشن تصویر، تغییر ظرفیت باتری و تغییر جنس صفحه نمایشگر، اشاره کرد.

تمامی این تغییرات باعث شده افراد بسیاری سری 12 آیفون را به سری 11 ترجیح داده و به سمت خرید این سری آیفون بروند. یکی از مشکلاتی که مشتریان دائمی آیفون با آن رو‍‌به رو هستند قیمت این محصولات است، به خصوص قیمت آیفون 12 پرو مکس و قیمت آیفون 12 پرو است؛ از این رو خرید اقساطی بهترین راه حل برای رفع این مشکل است. بازرگانی سیب نیز با ارایه اقساط سه تا 12 ماهه شرایط عالی برای فروش محصولات اپل را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. برای خرید آیفون از بازرگانی سیب ابتدا بایستی با فروشگاه تماس گرفته و بعد ار آن به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. مدارک لازم برای دریافت شرایط اقساط شامل، کارت شناسایی، حضور شخص صاحب حساب، دسته چک صیاد و برگه چک به تعداد ماه‌های قسط و گردش حساب متصل به دسته چک به صورت پیامکی یا کاغذی می‌باشد. پس از اخذ مدارک ذکر شده خریدار می‌تواند از 40 درصد بیشتر مبلغ دستگاه را به عنوان پیش پرداخت حساب کرده و مابقی طی مدت سه تا 12 ماه به صورت چک‌های یک یا دو ماهه پرداخت کند. همچنین دریافت شرایط اقساط نیاز به داشتن ضامن ندارد و تنها با داشتن موارد گفته شده می‌توان آیفون مورد نظرتان را خریداری کنید.

اپل واچ و ایرپاد را قسطی خریداری کنید 

آیفون و قابلیت‌های آن که در هر سری نیز بیشتر می‌شود باعث شده از گجت‌های دیگری در کنار آیفون نیز استفاده شود. در سال 2016 پس از معرفی آیفون 7 به بازار اپل ایرپاد نیز به همراه آن معرفی شد. اپل ایرپاد یک هدفون بیسیم است که از طریق فناوری صدای دیجیتال از طریق اتصال لایتنینگ به آیفون متصل می‌شود. تا به حال 4 مدل ایرپاد به بازار محصولات دیجیتال عرضه شده که شامل، ایرپاد نسل اول، ایرپاد نسل دوم(بدون سیم شارژر)، ایرپاد نسل دوم(با سیم شارژر) که نسخه کامل‌تر ایرپاد قبل است و به آن ایرپاد پرو نیز گفته می‌شود و ایرپاد شخصی‌سازی شده است. اپل واچ نیز مانند ایرپاد از دیگر گجت‌های همراه آیفون است. اپل واچ یک گجت پوشیدنی است که به آیفون متصل شده و امکاناتی مانند اطلاع دادن پیام‌های گوشی، برقراری ارتباط تلفنی، کنترل موسیقی و رادیو در گوشی و بسیاری دیگر از امکانات را در اختیار کاربر آیفون قرار می‌دهد. اپل واچ نیز همانند ایرپاد مدل‌های مختلفی دارد؛ این دستگاه دارای 6 سری است که اولین سری آن در سال 2016 و آخرین آن، سری 6 در سپتامبر سال 2020 به بازار عرضه شد. خرید اپل واچ و ایرپاد برای بسیاری از کاربران آیفون امری لازم است، از این رو فروش این دو محصول در بازرگانی سیب به صورت تمام اقساط صورت می‌گیرد. در فروشگاه بازرگانی سیب محصولات جانبی آیفون مانند سری ایرپاد  و ایرپاد پرو و همچنین اپل واچ‌های سری 3، 5 و 6 به صورت اقساط به فروش می‌رسد. شرایط فروش اقساطی این محصولات نیز بسیار آسان است. همانند شرایط ذکر شده در مورد آیفون‌، شخص خریدار با در دست داشتن مدارک مربوطه به فروشگاه مراجعه کرده و دستگاه خریداری شده را به صورت قسط ‌های 3 تا 12 ماهه دریافت می‌کند. تنها شرط برای دریافت اقساط نیز داشتن آیفون سری 8 به بالا است. لازم به ذکر است که در صورت خرید اقساطی ایرپاد اپل واچ از بازرگانی سیب نیازی به دادن پیش پرداخت نیست.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار قیمت بازار بازرگانی سیب آیفون 12 پرو مکس اپل واچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟

ایتنا - اگر صاحب آیفون هستید، احتمالاً بدون اینکه متوجه شوید، ویدیوهایی ضبط کرده‌اید.
برخی از کاربران آیفون ممکن است صدها یا هزاران ویدیوی مخفی در گوشی خود داشته باشند که هرگز آنها را ندیده‌اند.

این ویدیوها به لطف ویژگی «Live Photos» یا «تصاویر زنده» وجود دارند که می‌توان هنگام گرفتن عکس‌های معمولی فعال شود.

این ویژگی ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا بهترین عکس را بگیرید که ۱.۵ ثانیه قبل و بعد از گرفتن عکس را ضبط می‌کند.

هنگامی که عکس را با این ویژگی گرفتید، به این معناست که آن تصویر ۱.۵ ثانیه قبل از عکس اصلی شاتر و ۱.۵ ثانیه بعد از آن به وسیله‌ی دوربینتان ذخیره می‌گردد.

طبق گزارش روزنامه «میرور»، شما می‌توانید بدون استفاده از هیچ برنامه دیگر، این ویدیوهای کوتاه را با هم ترکیب و یک ویدیوی کامل را درست کنید.

کافیست همه عکس‌های زنده‌ مورد نظرتان را انتخاب سپس روی «حفظ به عنوان ویدئو» کلیک کنید. پس از آن همه این تصاویر با هم ترکیب شده و به عنوان یک ویدیو در آلبوم دوربین ذخیره می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • فیلمبرداری ماکرو آیفون 15 پرو مکس از یک سوسک تیره (فیلم)
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس