Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پرونده بیست و هشتمین دوره مسابقات دارت آنلاین دوبل کشور گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران با معرفی برترین‌ها بسته شد.

در این ماراتن ملی تیم دوبل زهرا مومن و محدثه البرزدوست از خراسان‌جنوبی به مقام سوم مشترک مسابقات دست‌یافتند، تیم الهه زیدری و فاطمه همدانی زاده و مطهره سلطانی و حنانه رئیسی نیز در جایگاه پنجم مشترک قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتسال زغال‌سنگ طبس بر سکوی سوم گروه اول لیگ دسته اول فوتسال کشور

تیم فوتسال زغال سنگ طبس با نتیجه ۳ بر ۲ از سد سلمان جنوب گذشت و به مقام سوم گروه اول لیگ دسته اول فوتسال نوجوانان کشور بسنده کرد.

در این ماراتن نماینده خراسان جنوبی در این ماراتن ملی با دو پیروزی، یک تساوی و دو شکست و با کسب هفت امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

معرفی برترین‌های مسابقات مینی‌گلف قهرمانی خراسان‌جنوبی

مسابقات مینی‌گلف گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی با شرکت ۳۰ نفر از بازیکنان رده سنی آزاد(۶ تا ۶۰ سال) در ۱۴ زمین و با داوری ۵ نفر برگزار شد.

محمدامین ابوالحسنی، سارا کیوانمهر و کیانا کدخدا مقام های اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

نهبندان میزبان تراپ خراسان‌جنوبی

نخستین دوره مسابقه اهداف پروازی گرامیداشت دهه فجر خراسان جنوبی به میزبانی شهرستان نهبندان در سال ۱۳۹۹ با شرکت فعال تیراندازان شهرهای نهبندان، بیرجند و تربت حیدریه خراسان‌رضوی برگزار شد.

در این رویداد ورزشی بهزاد رخش خورشید قهرمان شد، اتابک احمدی به نایب‌قهرمانی رسید وشادمان شریفی مقام سوم را به دست آورد.

رقابت سه‌گانه‌کاران خراسان جنوبی در مسابقات کشوری

سعید علیزاده، ابوالفضل براتی و مسعود علیزاده در مسابقات رده سنی بزرگسالان سه‌گانه قهرمانی کشور برای کسب مدال رنگی هنرنمایی می‌کنند.

این دوره از مسابقات با حضور ۲۰ تیم و ۱۳۰ ورزشکار برتر ایران در رده‌های امید، جوانان و بزرگسالان به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/69014/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: اخبار ورزشی خراسان جنوبی خراسان جنوبی مقام سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان در نشست خبری گفت: از 8 اردیبهشت  که  بنام هفته عقیدتی _ سیاسی نامگذاری شده  و همزمان با ایام شهادت استاد مرتضی مطهری است برنامه های مختلفی در سراسر استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب 13 محور دراین هفته اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری همایش سراسری حکمت مطهر در تمام شهرستانهای استان و تجلیل از مربیان ، اساتید و بسیجیان فعال در عرصه تعلیم و تربیت، حضور در مراسم نماز جمعه و ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، برپایی کارگاههای تبیینی اندیشه مطهر ویژه اساتید و مربیان ، اعضای هیاتهای علمی دانشگاهها و حوزه های علمیه در استان ، دیدار با خانواده های شهید  ، اجرای زنگ سپاس معلم در مدارس مختلف ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان در سراسر استان ، برگزاری مجمع استادان و استاد یاران و مربیان طرح صالحین و مبلغین ، برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری ، مسابقات ورزشی ، فرهنیگ کتابخوانی از کتابهای استاد مطهری از جمله قرنامههایی است که در پایگاههای مقاومت بسیح و نواحی بسیج و سپاه برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد