Web Analytics Made Easy - Statcounter

یگان پهپاد ارتش یمن امروز، شنبه اعلام کرد، به وسیله پهپاد صماد۳ در یک هدف گیری مهم و حساس فرودگاه بین‌المللی أبها بار دیگر مورد هدف قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن اظهار کرد: حمله با پهپاد صماد۳ با دقت به اهدافی مهم اصابت کرد.

یحیی سریع تاکید کرد: عملیات ظهر امروز، شنبه فرودگاه بین‌المللی را هدف گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حمله در واکنش به حملات متجاوزان و افزایش حملات نظامی و محاصره ملت یمن بود.

این در حالی است که شبکه سعودی الاخباریه مدعی شد ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان یک پهپاد انصارالله یمن را قصد هدف‌گیری فرودگاه مذکور در جنوب غرب عربستان را داشته، رهگیری و منهدم کرده است.

یگان پهپادی ارتش یمن روز جمعه نیز مواضع نظامی حساس در فروگاه بین‌المللی أبها و پایگاه ملک خالد در خمیس مشیط را با سه پهپاد از نوع قاصف۲k هدف گرفت.

روز پنج‌شنبه نیز عملیاتی علیه آشیانه‌های جنگنده‌ها در همین فرودگاه انجام گرفت که با چهار پهپاد از نوع صماد۳ و قاصف۲K بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حملات پهپادی ارتش یمن عربستان بین المللی ارتش یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی اسرائیل به یک خودروی غیرنظامی

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویری از این خودرو منتشر شده که نشان می‌دهد به صورت کامل سوخته است. هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره تلفات این حمله منتشر نشده است.

کد خبر 847279 منبع: فارس برچسب‌ها لبنان اسرائیل هواپیما - پهپاد خبر ویژه

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • فیلم لحظه سرنگونی یک پهپاد ام کیو۹ آمریکایی توسط ارتش یمن
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • ببینید | لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • تصاویر حمله پهپادی اسرائیل به یک خودروی غیرنظامی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی