Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، وحید بیاتلو روز شنبه پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: با این حال از بازیکنانم رضایت دارم چرا که با تمام وجود در برابر حریف ظاهر شدند اما هدر دادن موقعیت‏‌های زیاد گلزنی منجر به شکست آنها شد.

وی بیان کرد: در سه چهار سال حضورم در لیگ یک تاکنون سابقه این شمار موقعیت گلزنی در یک بازی را تجربه نکرده بودم ولی به هر حال نتیجه را به میزبان واگذار کردیم که به آنها تبریک می ‎گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیاتلو ادامه داد: در خلق موقعیت و مالکیت توپ خوشه طلایی ساوه نسبت به حریف خود برتری داشت ولی با بی دقتی بازیکنان موقعیت ‎ها یکی پس از دیگر به هدر رفت.

وی افزود: پارس جنوبی برای برد در این بازی تحت فشار بود ولی سبک و سیاقی که آنها برای اتلاف وقت در بازی داشتند زیبنده آنها نبود.

بیاتلو اظهارداشت: خوشه طلایی ساوه از هم اکنون باید ضعف از دست دادن موقعیت ‎ها را برطرف کند تا بتواند در بازی ‎ها نتیجه لازم را کسب کند.

وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: در صحنه منجر به گل پارس جنوبی فکر می ‏کنم داور به اشتباه اعلام کرنر کرد که این اشتباه منجر به گلزنی تیم حریف شد.

بیاتلو  افزود: لیگ یک بحث تداوم بسیار مهم است و باید تا آخرین روز برای صعود و یا کسب نتیجه آبرومندانه برابر حریفان جنگید.

پارس جنوبی جم با این برد ۲۱ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد و تیم خوشه طلایی ساوه نیز با ۱۷ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

پارس جنوبی جم در هفته پانزدهم رقابت‎ها به مصاف چوکا تالش می‏‎رود و خوشه طلایی ساوه نیز با آرمان گهر سیرجان دیدار می ‎کند.

برچسب‌ها فوتبال بوشهر پارس جنوبی جم وحید بیاتلو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر پارس جنوبی جم فوتبال بوشهر پارس جنوبی جم وحید بیاتلو اخبار کنکور خوشه طلایی ساوه پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ با اعلام این خبر، اظهار کرد: اولین پرواز بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر با پیگیری‌های استاندار و مساعدت مدیرعامل شرکت هواپیمایی پارس ایر، در مسیر تهران بیرجند و بالعکس انجام شد.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و هماهنگی‌هایی که انجام شد، پروازهای شرکت پارس ایر به صورت منظم در فهرست پروازی فرودگاه بیرجند قرار گرفت.

معاون استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: پروازهای پارس ایر همه روزه بجز روزهای پنجشنبه در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروازها در مسیر تهران_ بیرجند _تهران انجام می‌شود، گفت: پارس ایر دو پرواز بیرجند را با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ با ظرفیت ۱۵۰ نفر انجام می‌دهد.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: برنامه پروازی پارس ایر در مسیر تهران- بیرجند و بالعکس تا هشتم آبان قطعی شده و با آغاز فصل سرما و از هشتم آبان به بعد هم زمان پروازها متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 751786

دیگر خبرها

  • برد شاگردان اخباری در ترافیک سکوهای ورزشگاه نصیری
  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • لیگ یک/ حمله همه جانبه اخباری و تیمش به لیگ برتر
  • ورزشگاه نصیری یزد میزبان تقابل صعود و سقوط
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • علت استعفای سرمربی خوشه طلایی مشخص شد
  • دورتموند دو موقعیت خلق کرد و فینالیست شد
  • شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است