Web Analytics Made Easy - Statcounter

کونته می گوید از زمان حضور او، اینتر مجددا اعتبارش را به دست آورده است.

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر، پیش از دیدار تیمش برابر لاتزیو گفت دیدار فردا آزمون سختی برای نراتزوری است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اف سی اینتر نیوز، کونته در کنفرانس خبری قبل از دیدار با لاتزیو حاضر شد که صحبت هایش را می خوانید:

دیدار برابر لاتزیو و افت لوکاکو

لاتزیو یک واقعیت تثبیت شده در لیگ ما و باشگاهی با ساختاری دقیق و بازیکنانی با کیفیت است که با کسب چند پیروزی متوالی برای بازی فردا آماده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برابر آنها یک آزمون سخت و در عین حال جذاب خواهیم داشت و باید خود را به بهترین شکل آماده کنیم. 

لوکاکو؟ باید درک کنیم که در زندگی، یک فرد ممکن است اشتباه کند. من به عنوان یک مربی و یا سایرین به عنوان یک بازیکن یا یک مدیر ممکن است اشتباهاتی کنند. فکر نمی کنم که روملو به چیزی به جز فوتبال فکر کند و می داند که بازیکن مهمی برای ماست. در فوتبال یک بازیکن ممکن است با فراز و نشیب رو به رو شود و لوکاکو نیز در چند بازی اخیر در بهترین شرایط خود نبوده اما می داند که روی او حساب باز می کنیم. 

تمجید های صورت گرفته از نیکولو بارلا؟ او باید به کار خود ادامه دهد و به یاد داشته باشد که بازیکنان بسته به لحظه، تماما مثبت یا منفی دیده می شوند. او باید به یاد داشته باشد که ارزش و بخت و اقبالش به ارزش و اقبال همه تیم بستگی دارد. بارلا در حال پیشرفت است و به مانند تمام هم تیمی هایش جا برای رشد دارد و می تواند خیلی بهتر عمل کند اما همانطور که همیشه گفته ام ما یک تیم هستیم و باید به خیر و صلاح تیم فکر کنیم. اگر بخواهیم به موفقیت برسیم، رشد فردی مهم می شود.

آرتورو ویدال، مارسلو بروزوویچ و ماتیاس وسینو

ویدال در دسترس نیست زیرا همچنان مشکلاتی جسمی دارد و نمی دانم برای بازی بعدی مقابل میلان در دسترس خواهد بود یا نه. آرتورو برای بهبودی کامل به زمان نیاز دارد زیرا او مدتی است که با دردها و مصدومیت های جزئی مختلف سر و کار داشته و با تیم تمرین نمی کند.

ما امیدواریم که وسینو دوباره بتواند بازیکنی مهم شود. برای مدت زمان طولانی او نتوانسته کمک موثری انجام دهد. ما وسینو را به خوبی می شناسیم. او یک هافبک خوب و بازیکنی فیزیکی، هجومی و دونده است. اجتناب ناپذیر است که با توجه به وضعیتی که داریم، می توانم روی او حساب باز کنم. از ابتدای سال در تلاش هستیم تا مشکلات خود را با راه حل های داخلی حل و فصل کنیم. من در تلاش هستم این کار را انجام دهم زیرا از ماه آگست (ابتدای نقل و انتقالات تابستان قبل) گزینه دیگری در مقابلم وجود نداشته است. 

بروزوویچ پسری بسیار خوب و فروتن است. مانند نیکولو بارلا، مارسلو نیز انرژی زیادی در بدن خود دارد و زیاد می دود. چیزی که من از او می خواهم این است که برای جلوگیری از خستگی دویدن را بهینه کند و در موقعیت مناسب قرار بگیرد تا کارایی بیشتری داشته باشد. ما در حال کار روی او هستیم تا وقتی توسط حریف یارگیری می شود عصبی نشود. مارسلو پیشرفت های مهمی در دو فاز مالکیت و عدم مالکیت داشته و یک بازیکن با مسئولیت تر و پخته تر شده است. 

تعداد زیاد موقعیت های هدر رفته اینتر

جنبه مثبتی که وجود دارد این است که موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم و بهترین خط حمله لیگ را داریم. با این حال تبدیل به گل کردن فرصت ها به ما این امکان را خواهد داد که از ناامید شدن از کسب نتیجه ای که شایسته آن هستیم جلوگیری کنیم. اگر شما در گلزنی ناکام باشید، از مسابقات کنار می روید همانگونه که این موضوع در لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا برای ما اتفاق افتاد.

 مشکلات همیشگی اینتر؟ آنچه در گذشته اتفاق افتاده به من مربوط نیست و فقط می توانم در مورد اتفاقات یک سال و نیم اخیر حضور خود در اینتر صحبت کنم. فکر می کنم از زمان حضور من، اینتر دوباره اعتبار خود را به دست آورده است. ما هنوز در جایی نیستیم که می خواهیم باشیم اما سخت کار می کنیم و فقط یک احمق پیشرفت ما را نمی بیند.

ما باید به رشد خود ادامه دهیم و سعی کنیم از همه نظر مثل ذهنیت و کیفیت رشد کنیم. در یک سال و نیم اخیر پیشرفت های مهمی داشته ایم و من فکر می کنم رقبای ما نیز به این پیشرفت های مهم و سریع ما پی برده اند و بنابراین به ما احترام می گذارند. با این اوصاف می دانیم که شکاف موجود را تنها با یک سال و نیم کار نمی توان پر کرد. ما باید به پیشرفت ادامه دهیم و تلاش کنیم تا به جایی برسیم که می خواهیم در آن باشیم.

4 کلین شیت متوالی اینتر

این اتفاقی نیست. ما از ابتدای فصل به روش خاصی کارمان را شروع کردیم و در تلاش بودیم با جلوتر آمدن مدافعان و ایجاد فضا پشت آنها، برای بازپس گیری توپ با شدت بیشتری عمل کنیم. این رویکرد اثرات مثبت و منفی را به همراه داشت و باعث شد گل هایی دریافت کنیم. اکنون تعادل را پیدا کرده ایم و پرس کردن در مناطق خاصی از زمین را رها نمی کنیم و فشرده تر می مانیم. این امر بدون اینکه از جنبه تهاجمی تیم کم کند، در سطح دفاعی مزایایی را برای ما به همراه داشته است. ما اکنون کمی متعادل تر هستیم. 

اخبار داغ 

سردار آزمون ولنتاین را تبریک گفت آقایان پیشکسوت تحویل بگیرید | کری هواداران از فضای مجازی به درب باشگاه ها کشیده شد کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس عذرخواهی آنتونیو کونته بابت حرکت زشت در بازی با یوونتوس کدام باشگاه ها بیشترین طرفدار را دارند؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوتیوب روی توسعه ابزار جدید هوش‌مصنوعی کار می‌کند

در حال حاضر، تمام شرکت‌های حوزه فناوری به دنبال رویکرد‌هایی برای اضافه‌کردن قابلیت‌های هوش مصنوعی به سرویس‌های خود هستند. گوگل نیز از این قاعده مستثنی نیست و به تازگی به ابزار هوش مصنوعی جدیدی برای کمک به تولیدکنندگان محتوا یوتیوب اشاره کرده که در زمینه ساخت ویدیو‌های جدید به آن‌ها کمک می‌کند.

لیست ویژگی‌های در حال آزمایش یوتیوب به‌تازگی آپدیت شده و گوگل در آن به یک «ابزار هوش مصنوعی الهام‌بخش محتوا در دسکتاپ استودیو» اشاره کرده است. این ابزار که هم‌اکنون در حال آزمایش است، برای «الهام‌بخشی محتوا» طراحی شده است تا به تولیدکنندگان محتوای این پلتفرم کمک کند ایده‌های جدیدی پیدا کنند.

قابلیت‌های ابزار هوش مصنوعی یوتیوب

به گفته یوتیوب، این ابزار هوش مصنوعی جدید می‌تواند در موارد زیر به کاربران کمک کند:

-نوع محتوا و موضوعی که بینندگان بیشتر می‌خواهند تماشا کنند

-موضوعات خلاقانه جدیدی که تاکنون به آن‌ها پرداخته نشده است و پتانسیل کافی را دارند

-نکاتی برای شروع فرایند خلاقیت سازندگان محتوا

در حال حاضر، تنها کانال‌هایی که ویدیو‌ها خود را به زبان انگلیسی منتشر می‌کنند بخشی از این آزمایش این ابزار جدید هستند، اما انتظار می‌رود در صورت موفقیت‌آمیز بودن، به‌زودی برای مخاطبان گسترده‌تری عرضه شود.

آزمایش ویژگی‌های جدید یوتیوب معمولاً برای مدت زمان و گروه محدودی از افراد در دسترس قرار می‌گیرد، بنابراین ممکن است هنوز این ابزار هوش مصنوعی در دسترس شما قرار نگرفته باشد. با این حال، می‌توانید از طریق Research که در بخش یوتیوب استودیو قرار دارد، در دسترس بودن این ویژگی را بررسی کنید.

گوگل در زمینه موتور جستجو، با رقیب جدی بزرگی، چون OpenAI مواجه شده است که گفته می‌شود این هفته از موتور جستجو ChatGPT رونمایی خواهد کرد. با این حال، غول موتور جستجو دارای سرویس‌های بسیار زیادی، چون یوتیو‌ب است که برای آن‌ها ابزار‌های هوش مصنوعی توسعه می‌دهد. این شرکت اوایل امسال، ابزار جدیدی را به Creator Studio اضافه کرده بود که سازندگان از طریق آن می‌توانند محتوا‌هایی که با هوش مصنوعی تولیدشده‌اند را برای کاربران مشخص کنند.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • نظربازی با اصفهانِ اردیبهشتی
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • یوتیوب روی توسعه ابزار جدید هوش‌مصنوعی کار می‌کند
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی