Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن بهروزی، شنبه با اشاره به سیمای کلی آب و فاضلاب شهر جدید صدرا اظهار داشت: شهر جدید صدرا جمعیتی معادل ۵۲۳ هزار نفر را در خود جای خواهد داد و باید در بلند مدت برای این تعداد از ساکنان برنامه‌ریزی شود. 

وی، در مورد وضعیت آبرسانی در شهر جدید صدرا بیان کرد: جمعیت شهری زیر پوشش تاسیسات آب در این شهر ۲۱۳هزار و ۶۰۰ نفر است و تعداد کل مشترکان آب در صدرا حدود ۶۷ هزار و ۵۶۰ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروزی، با اشاره به وجود ۲۵ حلقه چاه آب و افزون بر ۴۰ هزار متر مکعب حجم مخازن ذخیره آب در شهر صدرا افزود: در این منطقه طول کل خطوط انتقال و شبکه توزیع آب شهری ۵۶۲ کیلومتر است.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز اضافه کرد: تعداد کل مشترکان فاضلاب شهر صدرا بیش از ۵۴ هزار و ۷۰۰ نفر است و با افتتاح ۱۹۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب شهری، جمعیت زیر پوشش این شبکه به ۵۵ درصد می‌رسد.

بهروزی گفت: طول کل شبکه جمع‌آوری و خطوط انتقال فاضلاب طراحی شده شهر صدرا ۴۱۸ کیلومتر و طول کل شبکه‌های جمع‌آوری و خطوط انتقال فاضلاب اجرا شده شهر صدرا ۲۰۱ کیلومتر است.

وی ادامه داد: بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای شبکه جمع‌آوری و خطوط انتقال فاضلاب شهر صدرا هزینه شده است.

شهر جدید صدرا که در دهه هفتاد برای اسکان سرریز جمعیت کلانشهر شیراز احداث شد، در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال غربی شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها شهرصدرا شیراز شركت آب و فاضلاب فارس فارس پروندهٔ خبری کارنامه دولتمردان در دیار فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرصدرا شیراز شركت آب و فاضلاب فارس شهرصدرا شیراز شركت آب و فاضلاب فارس فارس اخبار کنکور شهر جدید صدرا خطوط انتقال فاضلاب شهر جمع آوری شهر صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام توانیر، مصطفی رجبی مشهدی اظهار کرد: در کنار آماده‌باش همه گروه‌های عملیاتی و فنی، هماهنگی‌های لازم برای استقرار و ورود دیزل ژنراتورهای سیار به مدار انجام شده بود.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های عملیاتی در کنار مراکز برگزاری آزمون نیز مستقر شده بودند، اضافه کرد: در چند روز گذشته بررسی شبکه‌های تأمین برق مراکز و حوزه‌های امتحانی از جمله اقداماتی بود که به منظور اطمینان از پایداری شبکه برق مراکز برگزاری کنکور سراسری انجام شده بود.

مدیرعامل شرکت توانیر ضمن تأکید بر وضعیت مطلوب و پایداری شبکه‌های توزیع برق اظهار کرد: سامانه فوریت‌های برق همچون همیشه به صورت شبانه روزی و در صورت بروز هرگونه خاموشی و خسارت ناشی از حوادث به شبکه برق آماده دریافت گزارش بودند تا در صورت گزارش‌های احتمالی در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق شهروندان و به ویژه مراکز برگزاری آزمون اقدام کنند.

کد خبر 6089235 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد