Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ناگوار است که شیراز را همواره با شهرهای دیگر مقایسه می‌کنند و امیدواریم با تکمیل پازل گردشگری، اهالی این شهر از امکانات رفاهی و تفریحی آن بهره‌مند شوند.

سولماز دهقانی بعدازظهر شنبه ۲۵ بهمن در آیین آغاز عملیات اجرایی پارک آبی این کلانشهر با اشاره به اینکه شهروندان سال‌ها از پروژه‌های اینچنینی محروم بوده‌اند، گفت: همانگونه که شیراز با عنوان شهری فرهنگی، ادبی و مذهبی با هوای پاک و مناظر بکر طبیعی شناخته می‌شود، پروژه‌های تفریحی نیز آن را تکمیل می‌سازد و محیط بانشاط ‌تری برای زندگی فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با اشاره به اینکه شهر زیست‌پذیر باید بتواند تمام نیازهای روحی، روانی، معنوی و فیزیکی شهروندان را تامین کند، گفت: آنچه باید بیش از پیش در اولویت مجموعه مدیریت شهری قرار گیرد، توجه به خواست و نیازهای مختلف شهروندان است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر بارها در عمل نشان داده است که برای رضایت شهروندان تلاش می‌کند.

دهقانی با بیان اینکه در طول دوره پنجم باید درباره مفهوم شهر انسان‌محور بیش از این سخن می‌رفت، گفت: این ظرفیت فراهم بود که این موضوع را بیشتر واکاوی کنیم و هم‌اکنون نیز از مجموعه مدیریت شهری، امروز و آینده فارغ از هرگونه جهت‌گیری انتظار می‌رود همواره به مطالبات شهروندان به‌منزله اساس برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها توجه کند. 

عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین نوید داد که شهربازی شیراز به همت شهردار این شهر و مدیران این مجموعه در آینده نزدیک راه‌اندازی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهر انسان محور شورای اسلامی شهر شیراز پارک آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای ششم اصفهان بر یک‌سری پروژه‌های سخت‌افزاری تاکید و تلاش بر اولویت‌بندی آن‌ها دارد، همچنین اعضای آن به‌عنوان نماینده مردم شهر به‌دنبال مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان هستند.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی شهر اصفهان در این دوره پیگیر موضوعاتی همچون مسائل زیست‌محیطی، حوزه آب و آلودگی هوا یا فرونشست برای برطرف‌کردن مشکلات شهروندان در شهر بوده است.

وی افزود: در حال حاضر شورای اسلامی شهر اصفهان بر یک سری پروژه‌های سخت‌افزاری تاکید و تلاش بر اولویت‌بندی آن‌ها دارد، همچنین اعضای آن به‌عنوان نماینده مردم شهر به‌دنبال مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اقدامات شورا در ابعاد و مؤلفه‌های حکمروایی شهری تصریح کرد: شورای اسلامی شهر در این زمینه تاکنون اقدامات خوبی انجام داده و در آینده به‌دنبال تکمیل آن است.

نباتی‌نژاد ادامه داد: در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر در بُعد شفافیت و پاسخگویی، حکمروایی مشارکت مبنا ورود پیدا کردیم و پیگیر پروژه‌هایی همچون رصدخانه شهری هستیم.

وی با اشاره به تصویب طرح ساب در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: این طرح همان سامانه اطلاع‌رسانی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر است، همچنین طرح شهربان، شهراندیش و شهریار مورد تصویب قرار گرفت که اجزای تکمیل‌کننده حکمروایی مشارکت مبنا است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر پیگیر طرح حکمروایی داده مبنا و بحث ارتقای بهره‌وری در سطح شهر هستیم و امیدواریم در این مسیر به یک نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.

کد خبر 748378

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد