Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، همزمان با سالروز ولادت باسعادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت با حضور جمعی از مدیران اجرایی استان و مدیران محلی کوهبنان چندین طرح در شهرستان کوهبنان افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

حسین سالاری فرماندار کوهبنان در حاشیه کلنگ‌زنی شهرک ۳۰۰ واحدی سردار سلیمانی در قالب طرح اقدام ملی مسکن گفت: در ایام الله دهه فجر بیش از ۶۲ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: شروع عملیات احداث مساکن طرح اقدام ملی کوهبنان که مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شده به صورت ویلایی ساخته خواهد شد.
سالاری گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته و موافقت مسئولین استانی منازل شهرک طرح اقدام ملی کوهبنان به صورت ویلایی احداث می‌شوند که این مهم در کاهش قیمت زمین و اجاره بهای مسکن موثر خواهد بود.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: در روستا‌هایی که طرح هادی اجرا شده بدنبال نقشه برداری و تحویل سند هستیم تا مردم بدون دغدغه برای ساخت و ساز اقدام کنند.

اوافزود: به منظور ارتباط مسقیم و چهره به چهره در سال گذشته با همکاری بسیج ادارات در حاشیه مراسم نماز جمعه میز خدمت برقرار شد.
فرماندار کوهبنان بیان داشت: افتتاح دوباب خانه پزشک، افتتاح پروژه برق پارک آرامگاه محمد شهید کوهبنانی مشهور به خاک آخوند، افتتاح آبرسانی به روستای شکرآباد از جمله خدمات دولت هستند که امروز به بهره برداری می‌رسند.

اوافزود: با توجه به پیگیری‌های مستمر در حال حاضر ظرفیت برق شهرستان چند برابر شده که زمینه برای استقرار واحد‌های صنعتی فراهم شده است.

سالاری بیان کرد: پس از زلزله شب یلدای سال ۹۶ باتوجه به عقب نشینی بسیاری از منازل و وجود تیر‌های برق مزاحم در معابر و کوچه‌ها اقدامات اساسی جهت جابجایی تیر‌های برق صورت گرفت.

اوتصریح کرد: برای حمایت از بخش خصوصی و ایجاد اشتغال برق رسانی به معادن تاجکوه و کوه قلعه در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.

 عفت شریعتی کوهبنانی با تبریک حلول ماه رجب گفت:در گذشته شاهد پیشرفت کوهبنان در عرصه‌های مختلف بوده ایم، اما همچنان جای کار وجود دارد و این مهم باعث افرایش اعتماد به نفس مردم خواهد شد.

اوافزود: کوهبنان در عرصه‌های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و ادبی قدمتی به بلندای تاریخ دارد که زمینه رشد و تعالی این خطه در ابعاد مختلف باید با سرعت طی شود.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان بیان داشت:باید به بخش مسکن و مساله اشتغال کوهبنان سرعت بیشتری ببخشیم که این مهم در کاهش مهاجرت‌ها و تعالی منطقه بسیار اثر گذار خواهد بود.

اوافزود: اجرای طرح‌های هادی در روستا‌ها باعث امیدواری مردم شده البته باید در ساخت و ساز‌ها حفظ قوانین و مباحث منابع طبیعی مدنظر باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به کاهش نزولات جوی طی سالیان گذشته باید رفع مشکلات آب شرب و کشاورزی روستا‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.

اوتاکید کرد: شهرستان‌های کوهبنان و زرند بدلیل داشتن معادن غنی ذغال سنگ جز مناطق تاثیر گذار در اقتصاد استان و کشور هستند.

شریعتی کوهبنانی گفت: شهرستان‌های زرند و کوهبنان که در شمال استان کرمان قرار دارند دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نهفته‌ای هستند که با کشف و بالفعل نمودن این ظرفیت‌ها می‌توان شاهد رشد و تعالی بیشتر این خطه بود.

اوتصریح کرد: مردم شهرستان کوهبنان در سایه وحدت و همدلی با انعکاس نظرات مثبت می‌توانند در احداث کارخانه سرب و روی منطقه موثر باشند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان بیان داشت: جا دارد صدا و سیما نظرات و‌پیشنهادات مردم کوهبنان را بیشتر به سمع و نظر مسئولین مربوطه برساند تا در سال ۱۴۰۰ کوهبنان به جایگاه واقعی خود در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی برسد.

او افزود: جا دارد که مسئولین طبق یک برنامه مدون در حاشیه مراسم نماز جمعه نسبت به روشنگری و تبیین افکار عمومی اقدام کنند و قوانین و مقررات لازم را برای مردم بازگو کنند.

 علی اکبر سلطانی مدیر کل بنیاد مسکن استان کرمان گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد خدمات گسترده در عرصه احداث مسکن و اجرای طرح هادی در مناطق روستایی هستیم.

اوافزود: از جمله شاخصه‌های پیشرفت و تعالی مناطق مختلف فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان کرمان بیان داشت: باید به سمت و سویی حرکت کنیم که با واگذاری زمین طرف احساس تعلق کند و با رغبت برای ساخت و ساز اقدام کند.

اوتصریح کرد: پس از زلزله شب یلدای کوهبنان در سال ۹۶ حدود ۲۲۰۰ واحد مسکونی احداث گردید و در کنار آن کار بهسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی در روستا‌ها و شهر کوهبنان در دستور کار قرار گرفت.

سلطانی گفت: امیدوارم که شهرک مسکن طرح اقدام ملی کوهبنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن ساخته شده و با همت شهرداری، ادارات آب شهری، برق، گاز و مخابرات زیر ساخت‌های لازم فراهم شود.

حسین جعفری رئیس بنیاد مسکن کوهبنان گفت: در گذشته در قالب مسکن مهر دو شهرک ۳۰۰ واحدی امام رضا (ع) و‌مسکن مهر ۱۳۲ واحدی احداث شد.

اوافزود: امیدواریم شهرک جدید طرح اقدام‌ملی مسکن که مزین به نام شهید سلیمانی شده در کمتر از دوسال حدود ۲۰۰ واحد مسکونی ساخته شود.

رئیس بنیاد مسکن کوهبنان بیان داشت: در قالب طرح اقدام ملی بیش از ۵۳۶ نفر متقاضی داشتیم که ۲۷۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند و در حال حاضر ۴۰ قطعه زمین واگذار شده است.

اوافزود: معرفی متقاضیان به بانک‌مسکن، تلاش در راستای اخذ سند زمین‌ها و اسقرار زیر ساخت‌ها در دستور کار قرار دارد و تقریبا علمیات ساختمانی بسیاری از واحد‌ها آغاز شده است.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردارسلیمانی کلنگ زنی طرح اقدام ملی استان کرمان بنیاد مسکن کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟