Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد غلامی روز شنبه اظهار داشت: در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با شیوه هایی از جمله فروش ملک، کارت به کارت و جعل چک از آنان کلاهبرداری کرده اند.
وی افزود: در تحقیقات انجام شده این افراد به ۳۳ فقره کلاهبرداری اعتراف کردندو در نهایت به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری ۲۰ سارق حرفه ای

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ۲۰ سارق حرفه‌ای با ۸۲ فقره انواع سرقت در استان دستگیر شدند.

سردار علیرضا مظاهری گفت: دریک هفته گذشته تا کنون با اعلام چندین مورد سرقت و با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین رصد لحظه ای محل های وقوع سرقت، ماموران موفق شدند محل اختفای این افراد را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه این متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۸۲ فقره انواع سرقت اعتراف کردند، گفت: سرقت از منزل، مغازه، قطعات خودرو، اماکن خصوصی، موتورسیکلت از جمله سرقت های انجام شده توسط این افراد بود.

حدودچهار تن سنگ معدنی قاچاق در اسفراین کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی  اسفراین از کشف سه تن و ۸۶۸ کیلوگرم سنگ معدنی غیر مجاز به ارزش بیش از ۳۰۹ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.
 سرهنگ سید سعید عزیزی گفت: فردی با هویت معلوم اقدام به برداشت غیر مجاز سنگ معدن از منطقه حفاظت شده آلبلاغ کرده و در یک دامداری در یکی از روستاهای اطراف شهرستان دپو می‌کرد.
وی با اشاره به اینکه ماموران  در بازرسی از محل مورد نظر سنگ معدنی از نوع سرب را کشف کردندافزود: متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد .

کشف اسلحه ۲ لول و دوربین شکاری 

رییس اداره حفاظت محیط زیست جاجرم گفت:محیط بانان پناهگاه حیات وحش میاندشت در حین گشت و کنترل متوجه حضور چند نفر شکارچی شده که پس از تعقیب و گریز متخلفین قبل از اقدام به شکار  سلاح و دوربین خود را رها و از محل متواری شدند.

صفرزاده افزود: با توجه به شناسایی این افراد توسط محیطبانان، متخلفین با حضور در اداره حفاظت محیط زیست جاجرم خود را معرفی کردند.

پناهگاه حیات وحش میاندشت و پارک ملی ضامن آهو در جاجرم واقع شده و زیستگاه گونه های شاخص جانوری مانند آهو، یوزپلنگ، کفتار، خرگوش ، هوبره، روباه  و گراز  است.

برچسب‌ها بجنورد اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی نیروی انتظامی خراسان شمالی بجنورد اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو در خرم آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ خرم آباد با اقدامات و رصد‌های اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و دستگیر، که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه‌ها سارق به ۱۳ فقره سرقت قطعات داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ قاسمی در پایان از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده تجهیز نمایند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان