Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدسعید اخباری در نشست خبری پس از بازی تیمش با صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنانم امروز مرد و مردانه جنگیدند و هر چه داشتند در زمین گذاشتند.

وی ادامه داد: مانند هفته‌های قبل فوتبال خوبی بازی کردیم اما متاسفانه در هفته‌های گذشته بدشانس بودیم و به امتیاز نمی‌رسیدیم و بازنده بودیم یا مساوی می‌کردیم.

اخباری گفت: امروز همه همدل بودیم و کاری نداشتیم با چه تیمی بازی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این برد را به هواداران فهیم ماشین سازی تقدیم می‌کنم که در این چند هفته حامی ما بودند.

اخباری گفت: همچنین برد امروز را به اتابک زارعی تقدیم می‌کنیم که در نیمه اول آسیب دید و امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد.

سرمربی ماشین‌سازی با اشاره به کیفیت بازی صنعت نفت آبادان گفت: با تیمی بازی کردیم که با شایستگی در بالای جدول است.

وی گفت: امیدوارم در ادامه مسیر با کسب این برد، باز هم سه امتیازهای شیرین کسب کنیم و بتوانیم هواداران و مسئولان را دلگرم کنیم.

سرمربی ماشین سازی خاطرنشان کرد: نیاز داریم بازیکنانی را در نیم فصل جذب کنیم که به مجموعه ما کمک کنند. 

اخباری با اشاره به اینکه مالک باشگاه ماشین سازی دنبال نتیجه گرایی نبودند و به من اعتماد کردند، افزود: این آغاز راه است و امیدوارم کمک کنیم با اضافه شدن چند بازیکن این تیم موفق شود.

پیروانی: ماشین‌سازی باانگیزه بود و به خواسته‌اش رسید

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان ماشین‌سازی امروز باانگیزه بودند و به خواسته خود رسیدند.

امیرحسین پیروانی بعد از بازی مقابل ماشین‌سازی در نشست خبری اظهارداشت: از بازیکنان‌مان توقعاتی که داشتیم پیاده نکردند و برخی از بازیکنان در حد و اندازه خود ظاهر نشدند.

وی با اشاره به اینکه شروع خوبی داشتیم و ۳۰ دقیقه نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، خاطرنشان کرد: فوتبال بی رحم ما را جریمه کرد و باید از این شکست درس بگیریم.

پیروانی افزود: باید ارزیابی خوبی از مسابقات برگزار شده داشته باشیم تا با تقویت تیم در نیم فصل دوم پرتلاش ظاهر شویم.

وی این برد را به ماشین‌سازی تبریک گفت و افزود: آنها با انگیزه بازی کردند و در این چند بازی هم مقابل تیم‌های خوب مسابقات خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید نفت امروز سردرگم بود، عنوان کرد: شرایطی که از قبل ترسیم کرده بودیم بازیکنان خوب پیاده نکردند و دوندگی بازیکنان ماشین‌سازی هم مزید بر علت شد.

برچسب‌ها فوتبال ماشین سازی تبریز صنعت نفت آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ماشین سازی تبریز صنعت نفت آبادان فوتبال ماشین سازی تبریز صنعت نفت آبادان اخبار کنکور نفت آبادان ماشین سازی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم

سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی در مورد برنامه اش برای فصل آینده حرف زد. 

طرفداری | آنژ پوستکوعلو، سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تاتنهام و چلسی حاضر شد. سرمربی استرالیایی تاتنهام در مورد حریفِ همشهری تیمش صحبت کرد و در نهایت راجع به برنامه اش برای فصل آینده با لحن طنز حرف زد. 

تیم از بازی آخر مقابل چلسی با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کرده است. ما مجبور شده ایم بر مشکلات در بسیاری از زمینه ها غلبه کنیم، اما در بیشتر موارد ثبات نسبی خود را حفظ کرده ایم.

از نظر بازیکنان، شرایط تیم تا آن مقطع خوب بود و در بازی ها ریتم خوبی داشتیم. اما از آن زمان به بعد با مشکلاتی در بخش های مختلف روبرو شدیم و مجبور شدیم بر این چالش ها غلبه کنیم، برخی با موفقیت و برخی دیگر نه چندان. با این حال، در مجموع عملکرد نسبتا ثابتی داشته ایم.

چلسی اخیرا عملکرد بسیار خوبی داشته است. آنها بازیکنان با استعدادی دارند و پوچتینو هم  یک مربی عالی است. بنابراین، صرف نظر از همه این موارد، می دانیم که بازی خارج از خانه مقابل آنها در ورزشگاهشان و در یک دربی لندن، بازی سختی خواهد بود.

سوئد سیستم VAR را رد کرده است - شما همیشه در مورد VAR نظر بسیار واضحی داشتید؟

بله، من به آنجا نقل مکان می کنم.

شغل جدیدتان در هلسینبورگ (شهری در سوئد) خواهد بود؟

نه، من فقط به آنجا نقل مکان می کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم