Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: داوری با قضاوت اشتباه سر تیم ما را برید.

خبرگزاری میزان - محمد نوازی مربی تیم شهرخودرو در نشست خبری پس از دیدار با فولاد خوزستان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*به فولاد تبریک می‌گویم امیدوارم بردهایشان تداوم داشته باشد. به جامعه ورزش و هنر تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی خوب بود کاری به تیم حریف ندارم و به آن‌ها تبریک می‌گویم. ما بر اثر دو اشتباه گل خوردیم و می‌توانستیم آن را جبران کنیم هرچند که توپ‌هایمان وارد دروازه نشد.

*چیزی که برای ما مهم بود سلامتی بازیکنان بود و زحمتی که آن‌ها کشیدند و می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم. متأسفانه امروز هم شانس بد فوتبال به ما رو کرد. فولاد تنها سه موقعیت داشت که دوتای آن را گل کرد و آن هم بر اثر اشتباهات خودمان بود که امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعد جبران کنیم. به بازیکنانمان تبریک می‌گویم مردانه بازی کردند.

*نسبت به توانایی و بازیکنانی که داشتیم، خیلی بازی‌ها هم لطمه خوردیم.

*داوری اصلاً خوب نبود. سوتی به سود ما زده نشد. نکونام سه بار خواست تعویض انجام بدهد و بازی از جریان افتاد. با این حال چطور داور ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت؟ برای دیگر تیم‌ها ۹ تا ۱۰ دقیقه وقت اضافه گرفته می‌شود، آن هم برای تیم ما که عقب است.

*داور خیلی از صحنه‌ها عقب‌تر بود و نمی‌دانم داوران چگونه قضاوت می‌کنند. تیم‌ها لطمه می‌خوردند با این هزینه‌ها این اتفاق‌ها رخ می‌دهد. با این همه تلاش و زحمتی که می‌کشیم یک تصمیم اشتباه کار را خراب می‌کند. اول بازی به اشتباه به بازیکن ما کارت داده است. بازی را ببینید که چرا سر ما اینگونه بریده می‌شود و تمرکز بازیکنانمان به هم می‌ریزد؟ تمام این‌ها دلیل نتیجه نگرفتن است.

*تیم ما جوان است و با انگیزه، اگر بگذارند ما کارمان را به خوبی انجام می‌دهیم. هفته گذشته به خاطر حاشیه‌هایی که رخ داد به مس رفسنجان در زمین خودمان باختیم. متأسفانه شانس با ما یاری نمی‌کند و امیدوارم این‌ها درست شود.

بیشتر بخوانید: نوازی: هواداران بدانند اتفاقاتی که می‌افتد به ضرر شهر خودرو است/ دوست نداریم بازیکنانمان بروند

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرخودرو محمد نوازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرخودرو شهرخودرو محمد نوازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی

ایسنا/یزد تیم چادرملو اردکان به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش ایسنا، از سری مسابقات مرحله یک هشتم جام حذفی، تیم چادرملو اردکان در کرمان به مصاف مس این شهر رفت که این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم و در ضربات پنالتی با برد چادرملو اردکان به پایان رسید.

سعید اخباری در نیمه اول این بازی به چند بازیکن اصلی چادرملو استراحت داد و بازیکنانی را در ترکیب اصلی قرار داد که در لیگ دسته اول، کمتر بازی کرده بودند اما با این وجود در نیمه اول چند موقعیت خوب روی دروازه مس ایجاد شد که راهی به دروازه این تیم نداشت.

در نیمه دوم دو تیم چند موقعیت خوب روی دروازه هم ایجاد کردند که در یک صحنه، آسیابان‌پور با رشادت موقعیت خوب مس را مهار کرد. در ادامه و در یک صحنه مشکوک، داور به سود تیم مس پنالتی گرفت که وزیری‌پناه بازیکن این تیم دروازه چادرملو را باز کرد تا بازی با همین یک گل به پایان برسد. در وقت‌های اضافه رضازاده با ضربه‌ای دقیق دروازه مس را باز کرد تا بازی به وقت‌های اضافه بکشد.

در وقت‌های اضافه باز هم موقعیت‌هایی برای چادرملو به دست آمد اما بازی در پایان به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی بازیکنان چادرملو هر ۵ پنالتی خود را گل کردند و از طرف دیگر، آسیابان‌پور با حرکتی دیدنی پنالتی مس را مهار کرد تا چادرملو راهی یک چهارم جام حذفی شود.

چادرملو اردکان با حذف تیم‌های آریو اسلامشهر و فولاد خوزستان به این مرحله رسید و حالا منتظر حریف بعدی خود در این مسابقات خواهد ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • چشم نوازی گل‌های رنگارنگ در باغ گل‌های مشهد + تصاویر