Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است که در کل کاظمی قضاوت خوبی داشته است.

کارشناس داوری می گوید کاظمی بازی سخت و حساس استقلال و سپاهان را خوب قضاوت کرد البته به نظر می‌رسد یک خطای پنالتی در دقیقه 89 به سود استقلال اعلام نشد.

به گزارش طرفداری، ابراهیم میرزابیگی در گفت و گو با فارس، در مورد نحوه قضاوت وحید کاظمی در بازی سپاهان و استقلال اظهار داشت: 

این مسابقه بین تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر بود و بازی سخت و حساسی محسوب می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور در این بازی سخت قضاوت راحت و روانی را تا دقایق پایانی مسابقه انجام داد اما در دقایق پایانی به نظر می‌رسید که برخی سوت‌ها بی‌طرفانه نبود و حتی به سود استقلال زده شد در حالیکه به نظرم داوران باید با یک روند در بازی قضاوت کنند و نباید به نتیجه بازی توجهی داشته باشند.

وی تصریح کرد:

در دقیقه 41 مسابقه نیز کمک داور به اشتباه آفساید مهاجم سپاهان را اعلام کرد در حالیکه بازیکن این تیم در موقعیت آفساید نبود و یک موقعیت تک به تک از این تیم گرفته شد. کاظمی داوری است که دوندگی خوبی دارد اما در دقیقه 89 مسابقه آنطور که در تصاویر تلویزیونی دیده می شد به نظر می‌رسید که یک خطای پنالتی روی بازیکن استقلال اعلام نشده است. 

میرزابیگی تاکید کرد:

البته با توجه به اینکه نتیجه بازی 2 بر صفر بود اعلام یک پنالتی نمی‌تواند در نتیجه بازی تاثیرگذار باشدو به نظرم کاظمی و کمک‌هایشان در این بازی نمره قابل قبولی بگیرند.

اخبار داغ 

علیرضا حقیقی تا اطلاع ثانوی از گل گهر کنار گذاشته شد آقایان پیشکسوت تحویل بگیرید | کری هواداران از فضای مجازی به درب باشگاه ها کشیده شد کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس عذرخواهی آنتونیو کونته بابت حرکت زشت در بازی با یوونتوس کدام باشگاه ها بیشترین طرفدار را دارند؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل گهر و هوادار/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز 6 بازی در حال برگزاری است که نتایج آن به شرح زیر است:

مس کرمان یک- چادرملو یک

داور: احمد محمدی

اخرج: حامد طباطبایی مربی چادرملو

گل: علی وزیری پناه(81) پنالتی برای مس کرمان/ محمدابراهیم رضازاده(90+3) برای چادرملو

-----

فجر سپاسی شیراز صفر  - گل گهر سیرجان 3

داور: حسین زمانی 

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(14)تورس(78)زائرکاظمینی(87)

-----

هوادار تهران 3  - مس سونگون ورزقان یک

داور: شاهین یزدانی 

اخراج:

گل: داریوش شجاعیان(13)بابک مرادی(20) عبداللهی(78)  برای هوادار/ محبی(30) (گل به خودی)

-----

تراکتور تبریز یک  - ذوب آهن اصفهان یک

داور: امیرسامان سلطانی 

اخراج:

گل: مهدی هاشمی نژاد(46) برای تراکتور/ اسلامی(61) برای ذوب آهن

------

ملوان بندرانزلی یک - سایپا تهران یک

داور: مهرداد خسروی

اخراج:

گل: محمد عمری(65) پنالتی برای ملوان/ خسروی (69)
-----

استقلال ملاثانی صفر  - سپاهان یک

داور: هادی علی نیافز

اخراج:

گل: کاوه رضایی(40)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود گل گهر و هوادار/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏