Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@02:24:32 GMT

مقایسه مشخصات فنی سرفیس لپ تاب گو با سرفیس لپ تاب 3

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۸۷۴۱

مقایسه مشخصات فنی سرفیس لپ تاب گو با سرفیس لپ تاب 3

سرفیس لپ تاب گو و سرفیس بوک 3 از جمله محصولات جدید شرکت مایکروسافت هستند که هر یک امکاناتی ویژه را به عنوان یک لپ تاب ارائه می‌دهند. در این مطلب تصمیم داریم تا به مقایسه مشخصات فنی این کامپیوترهای شخصی بپردازیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مای سرفیس، در طول چند سال گذشته، مایکروسافت با تولید سری محصولات سرفیس نقش مهمی را در بازار کامپیوترهای شخصی ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرفیس لپ تاب گو و سرفیس بوک 3 در کنار سرفیس لپ تاب 3 از جمله محصولات جدید شرکت مایکروسافت هستند که با قابلیت‌ها و امکاناتی ویژه طراحی و تولید شده‌اند و هر یک از آن‌ها امکاناتی ویژه را به کاربران خود ارائه می‌دهند.

اگر تصمیم به خرید یکی از محصولات جدید شرکت مایکروسافت دارید، توصیه می‌کنیم تا این را تا پایان مطالعه کنید تا به مشخصات فنی و قابلیت‌های هر یک از محصولات جدید شرکت مایکروسافت پی ببرید و امکان انتخاب درست‌تر و کارآمدتری را داشته باشید.

سرفیس بوک 3 قدرتمندترین لپ تاب تولید شده توسط مایکروسافت

محصولاتی که با عنوان سرفیس بوک شناخته می‌شوند، از سال ۲۰۱۵ وارد خط تولید محصولات سخت افزاری مایکروسافت شده‌اند. مایکروسافت در طراحی و تولید این محصولات تلاش کرده تا نهایت قدرت سخت افزاری مورد نیاز برای کارهای حرفه‌ای را آماده عرضه به کاربران کند. همین موضوع باعث شده تا این سری از محصولات که تاکنون سه نسل از آن‌ها آماده عرضه به بازار شده به عنوان دستگاه‌های مناسب برای افراد حرفه‌ای مثل طراح‌ها، مهندس‌ها و البته گیمرها به حساب بیاید.

شما می‌توانید سرفیس بوک 3 و دیگر کامپیوترهای مایکروسافت را از وب سایت «مای سرفیس» به صورت اینترنتی خریداری کنید و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

سرفیس بوک ۳ در حقیقت قدرتمندترین لپ تاب تولید شده توسط شرکت مایکروسافت است. این محصول دستگاهی مناسب برای اجرای نرم افزارهای سنگین نظیر «فتوشاپ»، «پریمیر»، «اتوکد» و دیگر نرم افزارهای طراحی و مهندسی است که برای علاقه‌مندان به اجرای بازی‌های کامپیوتری نیز می‌تواند مناسب باشد.

این محصول از دو بخش متفاوت تشکیل شده که شامل یک بخش تبلت همراه با پردازنده مرکزی اینتل، ذخیره سازی SSD، نمایشگر لمسی و دیگر قطعات مورد نیاز برای کارکرد اصلی می‌شود. علاوه بر این در بخش کیبورد، پردازنده‌ی گرافیک جداگانه برای انجام کارهایی نظیر طراحی همراه با باتری با ظرفیت بیشتر قرار گرفته است. بخش دوم در حقیقت برای تبدیل این کامپیوتر به یک ورک استیشن قدرتمند طراحی و ساخته شده است. باتری دوگانه این محصول در مجموع می‌تواند تا ۱۷.۵ ساعت پاسخگوی کارهای روزمره باشد.

استفاده از پردازنده مرکزی نسل دهمی اینتل در کنار پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1660 در این کامپیوترها باعث شده تا این دستگاه‌ها برای انجام کارهای مختلف و فرایند مالتی تسکینگ آماده باشند. سرفیس بوک ۳ در دو سایز ۱۳.۵ و ۱۵ اینچ تولید شده و برای افرادی مناسب است که به دنبال کمترین محدودیت سخت افزاری هستند. علاوه بر این سرفیس بوک به دلیل پشتیبانی از نمایشگر لمسی و قلم استایلوس می‌تواند امکاناتی ویژه و منحصر به فرد را برای انجام کارهای طراحی و آموزشی فراهم کند.

سرفیس لپ تاب گو یک کامپیوتر پرتابل واقعی

سرفیس لپ تاب گو به عنوان دستگاهی پرتابل و یکی از قابل‌تحمل‌ترین کامپیوترهای شرکت مایکروسافت شناخته می‌شود. این محصول در ابعاد و ظاهر یک لپ تاب طراحی شده که امکان اجرای سیستم عامل ویندوز ۱۰ را برای شما فراهم می‌آورد.

تمرکز مایکروسافت برای ساخت سرفیس لپ تاب گو بیشتر روی ساخت یک دستگاه کاملاً پرتابل و قابل حمل بوده و به همین دلیل می‌توان این محصول را به عنوان یکی از سبک‌ترین کامپیوترهای موجود باقدرتی قابل قبول در نظر گرفت.

این لپ تاب با پردازنده‌های نسل دهمی اینتل از سری Core i5 تولید شده است که امکان انجام تمامی کارهای روزمره را برای شما فراهم می‌آورد. پردازنده این دستگاه هر چند که قادر به انجام بسیاری از کارهای روزمره هست، اما برای اجرای پردازش‌های گرافیکی بسیار سنگین و نرم افزارهای محاسباتی کاملاً حرفه‌ای شاید مناسب نباشد. دلیل این موضوع بیشتر به خاطر استفاده از پردازنده‌ی گرافیکی اشتراکی و تراشه‌های کم‌مصرف با فرکانس بهینه‌تر است.

با توجه به این موضوع می‌توان این لپ تاب های فوق سبک مایکروسافت را به دانشجویان، خبرنگاران، مدرسین دانشگاه، مدیران و افرادی که به دنبال همراه داشتن همیشگی یک کامپیوتر برای دسترسی به نرم افزارهای روزمره و سرگرم کننده هستند، پیشنهاد داد. اگر به دنبال داشتن یک لپ تاب بسیار سبک برای همراه داشتن همیشگی هستید سرفیس لپ تاب گو می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای شما باشد.

سرفیس لپ تاب ۳ سبک، زیبا و قدرتمند

سرفیس لپ تاب ۳ را می‌توان به عنوان یکی از دستگاه‌های قدرتمند و نیمه‌حرفه‌ای تولید شده توسط شرکت مایکروسافت در نظر گرفت. این محصول در ابعاد و ظاهر یک لپ تاب ۱۳ یا ۱۵ اینچی ساخته شده و امکان اجرای پردازش‌های حرفه‌ای را از طریق پردازنده‌های نسبتاً قدرتمند تولید شده توسط AMD و اینتل فراهم می‌آورد. در حقیقت مایکروسافت در طراحی و تولید این کامپیوترها تلاش کرده تا تمرکز بیشتری روی ساخت یک محصول قدرتمند از دسته بندی الترا بوک‌ها بگذارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تولید شده توسط امکاناتی ویژه نرم افزارهای سرفیس بوک 3 حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سلطه گوگل با این موتور جست‌وجوی جدید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تکنو، گوگل چندین دهه است که تسلط بی‌سابقه‌ای بر صنعت موتورهای جست‌وجو داشته است و بیش از ۹۱درصد از سهم بازار را در سال۲۰۲۴ به‌خود اختصاص داده است. طی سال‌های اخیر موتورهای جست‌وجوی دیگری ازجمله بینگ، داک داک گو و حتی تیک تاک در تلاش برای سرنگونی این سلطنت بودند اما این غول جست‌وجو همچنان یک رهبر باقی مانده است.

اکنون، ChatGPT می‌تواند به‌طور بالقوه موتور جست‌وجویی را معرفی کند که ممکن است کاتالیزور مورد نیاز برای کنار زدن گوگل از تاج و تخت عرصه موتورهای جست‌وجو باشد. به‌گفته کارشناسان، این اپلیکیشن توانایی جست‌وجوی بینگ مایکروسافت را با مدل زبان ChatGPT ترکیب می‌کند تا نتایج جست‌وجوی دقیق‌تری ایجاد کند. با توجه به اینکه مایکروسافت یک سرمایه‌گذار بزرگ در OpenAI است، پیاده‌سازی‌ بینگ به‌نظر یک حرکت تاکتیکی و محتمل از سوی غول فناوری است.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit گواهی‌های SSL را برای یک دامنه جدید به نام «search.chatgpt.com» مشاهده کرد که ایده‌ای کاملاً ثابت برای موتور جست‌وجوی ChatGPT است. اگر URL را تایپ کنید، خطای ۴۰۴ یا سایر پیام‌های هشدار معمولی درباره وب سایتی که وجود ندارد، دریافت نمی‌کنید. بلکه فقط رمز مرموز «یافت نشد» روی صفحه ظاهر می‌شود. همه اینها نشان می‌دهد که جست‌وجوی ChatGPT در راه است.

بیشتر بخوانید:

این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!

اگر در سال‌های اخیر از هر فناوری هوش مصنوعی مولد استفاده کرده باشید، می‌دانید که چقدر این فناوری نوین می‌تواند برای جست‌وجو ارزشمند باشد. پاسخ‌های بسیار پیچیده‌تری به پرس‌وجوهای اساسی ارائه می‌دهد و از نظر نتایجی که ارائه می‌دهد بسیار زبان ساده‌تری دارد. به هرحال واقعیت این است که گوگل در زمینه هوش مصنوعی از OpenAI و مایکروسافت عقب‌مانده است.

کد خبر 849165 برچسب‌ها اینترنت - موتور جستجو شرکت گوگل شرکت مایکروسافت هوش‌ مصنوعی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی!
  • استفاده مایکروسافت از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی دقیق‌تر آب‌وهوا
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس
  • پایان سلطه گوگل با این موتور جست‌وجوی جدید
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد
  • پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم