Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، هفته هشتم لیگ دسته دو کشور و از گروه دوم این رقابت‌ها امروز با دیدار تیم‌های شاهین بندرعامری و شمس آذر قزوین از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه شهدا اهرم به اتمام رسید.


در این دیدار زیبا و پرگل شاگردان رضا نظرزاده با ارائه بازی هجومی موفق شدند با سه گل حریف با تجربه خود را شکست دهند و به یک برد با ارزش دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار علیرضا قنبری دو بار و میلاد دریانوردی نیز یک بار از روی نقطه پنالتی برای شاهینی‌ها گلزنی کردند تا این تیم با این برد ۱۲ امتیازی و به جایگاه چهارم جدول صعود کند.


به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، در همین چارچوب از رقابت‌ها روز پنجشنبه هفته گذشته تیم فوتبال امید گناوه از گروه نخست در خانه با تساوی دو بر دو مقابل محتشم تبریز متوقف شد و ایران جوان بوشهر نیز به دلیل‌عدم سفر به تبریز و رویارویی با تیم علم و ادب این شهر سه بر صفر بازنده اعلام شد.


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهین بندرعامری شمس اذر قزوین امید گناوه ایران جوان بوشهر لیگ دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس