Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خلیل نیکشاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی برای تامین و توزیع نهاده‌های مرغی در استان اردبیل وجود ندارد و امیدوارم مرغداری‌ها نیز همچنان با جدیت در تولید و اجرای ضوابط در تامین گوشت مرغ مورد نیاز استان اهتمام داشته باشند.

وی با یادآوری مجدد مصوبه ستاد تنظیم بازار استان افزود: با توجه به مصوبه مهم ستاد تنظیم بازار استان اردبیل، تا اطلاع ثانوی خروج مرغ زنده و یا کشتار شده از استان ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزانه بیش از ۱۳۰ تن مرغ در کشتارگاهای اردبیل کشتار می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: مصرف گوشت مرغ در استان اردبیل به‌طور متوسط ۸۰ تن است که روزانه بیش از ۱۳۰ تن مرغ در کشتارگاهای استان کشتار می‌شود.

نیکشاد بیان کرد: از هفته گذشته در مرکز استان و شهرستان‌ها به‌صورت شبانه در کشتارگاه‌ها حضور یافته و از وضعیت و نحوه کشتار مرغ بازدید انجام می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اردبیل مرغ نهاده های مرغی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر مظلومی در خصوص تامین، تدارک و وضعیت توزیع کود در سال ۱۴۰۲ (افزایش ۲۷ درصدی نسبت به پنج سال گذشته و ۱۷ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱) ابراز خشنودی کرد و افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آمادگی دارد نیاز کودی استان درکشت بهاره را تهیه و تامین کند.

او گفت: برنامه ابلاغی پارسال، تامین، تدارک و توزیع ۱۱۸ هزار و ۵۲۵ تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه بود که با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم اجرا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی