Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،    جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مقابل تیم شهر خودرو مشهد اظهار کرد: تیم‌هایی که به اهواز می‌آیند همیشه دفاعی و بسته و پر فشار بازی می‌کنند و این موضوع بازی‌ها را برای ما سخت می‌کند. اما در این مسابقه ما بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم با ۲ گل پیش بیفتیم؛ و در ادامه مالکیت توپ را به شهر خودرو دادیم، اما هیچ موقعیتی را اجازه ندادیم که بدست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در نیمه دوم هم بازی را خوب شروع کردیم و اگر در ضد حمله‌ها دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم البته تیم شهر خودرو هم یک موقعیت باد آورنده بدست آورد و توپ به تیرک ما برخورد کرد. در کل تیم شهر خودرو مثل سایر بازی‌های خود مالکیت توپ را در اختیار داشت و پاس‌های زیادی را به یکدیگر می‌دادند، اما در فوتبال به مالکیت توپ امتیاز نمی‌دهند.

نکونام افزود: به بازیکنانم بابت این برد تبریک و خسته نباشید می‌گویم و‌این پیروزی را به تمام هواداران واقعی فولاد که همیشه همراه ما بودند و در این روز‌ها جایشان در استادیوم ما خالی است تبریک می‌گویم.

نکونام درباره روند تیم فولاد خوزستان در هفته‌های اخیر عنوان کرد: تغییر و تحول در هر تیمی باشد زمان می‌برد که بازیکنان و مربیان با اخلاقیات و روحیات یکدیگر آشنا شوند مانند سال گذشته که در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشتیم و نتایج بهتری گرفتیم.امسال هم با توجه به تغییراتی که در تیم پیش آمد توقع داریم که در بازی‌های بعدی و نیم فصل بعدی نتایج بهتری را کسب کنیم.

نکونام افزود: ما در این بازی ۷ بازیکن خود را در اختیار نداشتیم، اما تمام ۳۰ بازیکن تیم من در یک سطح هستند و باید بدانند برای چه تیمی بازی میکنند و لباس چه تیمی را به تن می‌کنند و باید در تمام بازی‌ها بهترین عملکرد را از خود نشان دهند.

جواد نکونام در باره تعداد گل‌های خورده تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر کشور مان عنوان کرد: اگر اشتباه نکنم تیم ما از لحاظ آماری گل خورده در رتبه دوم لیگ برتر قرار دارد، اما من به این آمار‌ها توجه نمی‌کنم و چیزی که برای من مهم است فوتبالی است که تیم من ارائه می‌دهد و ما هیچ وقت به این آمار‌ها اهمیتی نمی‌دهیم.

بیشتر بخوانید

فولاد خوزستان ۲ - شهرخودروی مشهد صفر/ نکونام مقابل همبازی سابق، کار سختی نداشت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان شهر خودرو بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • نکونام: تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • نکونام ذوق‌زده از روز زیبا: تشکر می‌کنم