Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، دو جهانگرد ایرانی اهل گیلان که سالها است با پیام صلح و دوستی به کشورهای مختلف جهان سفر کرده و با کاشت نهال از محیط زیست سالم حمایت می‌کنند این بار در یک رکاب‌زنی از گیلان به فارس سفر کردند.

کرامت عزیززاده در گفتگو با فارس با اشاره به اینکه ۲۰ سال است به‌عنوان سفیر صلح و دوستی به ۷۰ کشور دنیا سفر کرده است، گفت: این سفرها در جهت حمایت از محیط زیست سالم و شهر پاک، رواج صلح و دوستی بین ملت‌ها و حمایت از کودکان بی‌سرپرست و کودکان مبتلا به سرطان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سفرهای مختلف با کاشت نهال علاقه خود را به حفظ محیط زیست نشان داده‌ایم همچمنین در یک سال اخیر نیز با شیوع کرونا بحث حمایت از کادر درمان را نیز مد نظر قرار دادیم و به عنوان سفیران سلامت در نظر داریم از زحمات و ایثارگری‌های پزشکان، پرستاران و کلیه کادر درمان تشکر کنیم.

عزیززاده اذعان داشت: در این سفرها با هزینه شخصی خود به یاد شهدای مدافع سلامت در سطح کشور نهال می‌کاریم تا به‌گونه‌ای دین خود را به آنها ادا کرده باشیم.

وی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به سفر به شهرهای مختلف کشورمان برای کاشت درخت گفت: در سفرها برخس مسئولان به کاشت نهال علاقه نشان داده و به خوبی استقبال کرده‌اند اما گاها مواردی را نیز شاهد بوده‌ایم که برخی به کاشت درخت علاقه و اهمیتی نمی‌دهند.

این جهانگرد ادامه داد: آنچه قابل توجه است اینکه ما هزاران کیلومتر رکاب می‌زنیم و با تحمل سختی بسیار از روی عشق و علاقه به وطن اقدام به کاشت درخت آن هم با هزینه شخصی خود می‌کنیم اما در مواردی مورد بی‌مهری قرار می گیریم و برخی حاضر نیستند برای حفظ محیط زیست، داشتن شهر پاک، اشاعه فرهنگ دوچرخه سواری و رونق صلح و دوستی حاضر به هیچ حمایتی نیستند.

او گفت: ما در این راستا برای اخذ یک نامه بسیار معطل می‌شویم و گاهی سک ماه طول می‌کشد و یا برخی مسئولان حاضر نیستند یک نهال با ما بکارند و آنقدر پاسکاری می‌کنند که ما به همراه کارمندان نهال را می‌کاریم.

عزیززاده دلیل این بی مهری را عدم فرهنگ سازی برای حفظ محیط زیست دانست و گفت: اکنون ما محیط زیست آلوده‌ای داریم و باید آن را حفاظت کنیم.

او در ادامه گفت: ما با قدرت این کار را ادامه داده و برای داشتن محیط زیست سالم تلاش می‌کنیم تا مردم را خوشحال کنیم و فرهنگ درختکاری و دوچرخه سواری را برای داشتن جامعه سالم رواج دهیم.

این دوچرخه سوار گفت: ما در طول روز ساعت ها رکاب می زنیم و خسته نمی شویم اما از بی مهری و عدم حمایت مسئولین خستگی را بر تن ما باقی می‌گذارد.

وی افزود: اکنون به شیراز آماده ایم و از مسئولان استان تقاضا می‌کنیم تا جهت کاشت نهال همکاری لازم را با ما داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست شیراز صلح سلامت صلح و دوستی محیط زیست کاشت نهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین

پلیس آلمان به دنبال سرایت خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی به این کشور به تظاهرات حامیان فلسطین در محوطه دانشگاه هامبولت حمله کرده و چند تن از تظاهرکنندگانی که دست به تحصن زده بودند را بازداشت کرد.

به گزارش ایسنا، حامیان فلسطین با برپایی تحصن در مقابل ساختمان اصلی دانشگاه هامبولت در مرکز شهر برلین حمایت آلمان از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه را محکوم کرده و خواستار پایان فروش تسلیحات به این رژیم شدند.

دانشجویان شرکت کننده در تحصن اعتراضی در مقابل ساختمان اصلی دانشگاه هامبولت شعارهایی در حمایت از فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی از جمله «غزه را آزاد کنید» و «اسرائیل فاشیست است» را سر دادند. آنها همچنین خطاب به دولت آلمان شعارهایی برای مطالبه توقف فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی سر دادند.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» چندین نفر از تظاهرکنندگان به نشانه همبستگی با فلسطینی‌ها چفیه پوشیده و علامت‌هایی حمل می‌کردند که رویشان نوشته شده بود: «وقتی بی‌عدالتی قانونی می‌شود، مقاومت وظیفه می‌شود».

ماموران امنیتی و پلیس آلمان بعد از دادن هشدارهایی به تظاهرکنندگان به منظور متفرق شدن، به خشونت و زور علیه آنها متوسل شده و ده ها نفر از آنها را بازداشت کردند.

گروه‌های دانشجویی حامی فلسطین در آلمان همراستا با جنبش‌های دانشجویان حامیان فلسطین در دیگر کشورهای غربی با صدور فراخوان‌هایی خواستار برپایی تحصن‌های اعتراضی در محوطه‌های دانشگاه‌ها به منظور اعتراض به حمایت‌های آنها از رژیم صهیونیستی درجنگ علیه نوار غزه شده‌اند.

آنها همچنین از مقام‌های آلمانی خواستند به سرکوب حامیان فلسطین و معترضان ضد رژیم صهیونیستی در دانشگاه ها و موسسات آموزشی خاتمه دهند.

از ۱۷ آوریل تا کنون موج فزاینده تظاهرات و تحصن دانشجویان حامی فلسطین که ابتدا از دانشگاه‌های کلمبیا و ییل در آمریکا آغاز شده و در ادامه به دانشگاه‌های دیگر ایالات متحده و کشورهای غربی سرایت کرده ادامه یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم