Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@21:27:29 GMT

مراسم دهمین سالگرد انقلاب بحرین در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۹۲۸۸

مراسم دهمین سالگرد انقلاب بحرین در قم برگزار شد

گروه استان‌ها_ مراسم دهمین سالگرد انقلاب بحرین با حضور آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم دهمین سالگرد انقلاب بحرین امشب در سالن جلسات مجتمع امام صادق(ع) برگزار شد. آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، طلاب بحرینی مقیم قم و شیخ عبدالله دقاق  نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله عیسی قاسم در این مراسم بیان کرد: یک دهه از قیام مردم بحرین گذشته است ولی همچنان رژیم آل خلیفه در برابر معترضان و ملت مظلوم بحرین با خشونت برخورد می‌کند و شیوه سرکوب به‌صورت مستمر از سوی رژیم تداوم دارد.

ادامه اتهام زنی بحرین علیه قطر با وجود «آشتی عربی»معاون دبیرکل جمعیت عمل اسلامی: مردم بحرین هرگز صحنه را رها نکرده‌اندتعلیق اقامه نماز و برگزاری مناسبات دینی در مساجد بحرین در آستانه سالروز قیام 14 فوریه

رهبر شیعیان بحرین با تأکید براینکه جنبش مردمی بحرین تداوم دارد، خاطرنشان کرد: توقف انقلاب بحرین حرام است و پایان آن در زمانی است که این انقلاب به پیروزی برسد، روزی که حرکت اصلاح‌گرایانه توسط ملت بحرین ایجاد شد انقلابیون بحرینی می‌دانستند که سختی زیادی دارد و باید قربانی زیادی بدهند چون طرف مقابل ظالم است.

شعرخوانی و پخش کلیپی از یک دهه مجاهدت‌های انقلابیون بحرینی علیه رژیم آل خلیفه ازجمله بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/452/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب بحرین عیسی قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، خان طومان نماد مازندرانی ها است، مردانی که رفتند تا امنیت را برای کشور فراهم کنند. حماسه سازی این غیور مردان، برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی می باشد. به همین منظور مراسم هشتمین سالگرد شهدای خان‌طومان در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران برگزار شد.  

محمدحسین رمدانی گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • جلوگیری از نوازندگی یک دختر در مراسم سالگرد شهید مطهری | فیلـم
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • (تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود