Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@06:41:25 GMT

پیروزی شهداب یزد در برابر هورسان رامسر

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۹۴۲۱

پیروزی شهداب یزد در برابر هورسان رامسر

تیم والیبال شهداب یزد در دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر والیبال در برابر هورسان رامسر به پیروزی رسید

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمد عمده غیاثی" سرمربی تیم والیبال شهداب یزد درگفتگویی با خبرنگار برنا گفت: در هفته بیست و هشتم لیگ برتر والیبال ایران تیم والیبال شهداب یزد از ساعت ۱۴ در  سالن فدراسیون والیبال به مصاف هورسان رامسر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در ادامه افزود: خوشبختانه در یک مسابقه خوب توانستیم با نتیجه سه بر یک برابر حریف رامسر به پیروزی رسید.

عمده غیاثی تصریح کرد: هدف تیم والیبال شهداب یزد کسب نتایج خوب در لیگ برتر والیبال ایران و صعود به چهار تیم اول لیک برتر است.

غیاثی در رابطه با نتیجه این مسابقه اظهار کرد: در ست های اول، دوم، چهارم با نتیجه های ۲۵ بر ۱۸، ۲۵بر۲۰ و بر ۲۵بر۲۳ به پیروزی رسیدیم و تنها ست سوم این دیدار را ۲۵بر ۲۳ به حریف واگذار کردیم.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای امنیت بیشتر بازیکنان و تیم ها ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال یزد استان استان یزد شهداب یزد تیم والیبال شهداب یزد لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد

مهدی مهدوی به طور رسمی از دنیای بازیکنی خداحافظی کرد و به عنوان مربی تیم والیبال شهداب انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، باشگاه شهداب یزد اعلام کرد پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال شهداب، مهدی مهدوی که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت‌های لیگ را از دست داده بود، به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی در کنار رحمان محمدی راد در کادر فنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد کرد.

بدین‌ترتیب کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد پس از ۲۵ سال به طور رسمی از دنیای بازیکنی خداحافظی کرد تا وارد دنیای مربیگری شود.

مهدوی از نسل طلایی والیبال ایران و هم‌بازی بازیکنانی چون سعید معروف، سیدمحمد موسوی، عادل غلامی، امیر غفور است که افتخارات زیادی را برای والیبال ایران کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران