Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@12:03:37 GMT

پخش شبکه جهانی «بی‌بی‌سی» در هنگ کنگ نیز متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۹۴۷۴

پخش شبکه جهانی «بی‌بی‌سی» در هنگ کنگ نیز متوقف شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پس از چین، مقامات هنک کنگی نیز شنبه شب به وقت تهران از عزم خود در قطع پخش شبکه جهانی «بی‌بی‌سی» خبر دادند.

به نوشته وبگاه «این‌نیوز» به دنبال اقدام تازه چین در لغو پخش برنامه‌های شکه جهانی بی‌بی‌سی ، اینک سازمان مسئول پخش برنامه‌های رسانه‌ای در هنگ‌کنگ نیز تصمیمی مشابه اتخاذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزارت خارجه چین هفته گذشته از این رسانه دولتی به سبب بهره‌برداری سیاسی از مسئله شیوع جهانی ویروس کرونا، انتقاد کرده و اخبار این رسانه در این خصوص را «جعلی» توصیف کرده بود.

ادعاهای شبکه بی‌بی‌سی علیه دولت چین درحالی مطرح شده‌اند که تیم تحقیقاتی سازمان جهانی بهداشت متشکل از گروهی بین‌المللی از کارشناسان، در این کشور در حال بررسی منشاء شیوع ویروس کرونا هستند.

دولت انگلیس بارها به‌خاطر شیوع جهانی ویروس کرونا چین را مورد انتقاد قرار داده است اما سویه جدید این ویروس که به کرونای انگلیسی معروف شده، تنها ظرف چند ماه در حدود هفتاد کشور جهان منتشر شده است

«گلوبال تایمز» نشریه انگلیسی زبان دولت چین نیز نوشت که بی‌بی‌سی مسئول پخش گزارش  تحریف شده  در زمینه مقابله دولت چین با کروناست.

اداره رادیو و تلویزیون هنگ کنک پیشتر از ساعت 23 تا 7 صبح برنامه‌های بی‌بی‌سی را به زبان چینی پخش می‌کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: چین بی بی سی تحریف هنگ کنگ شبکه جهانی بی بی سی توقف پخش بی بی سی بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم

یکی از روش هایی که برای متوقف کردن خودروهای خاطی و سارقان مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از ریل هایی است که کف خیابان پهن می شوند و با شیوه های مختلف خودرو را متوقف می کنند. یکی از این ریل ها با استفاده از توری، لاستیک خودروی خاطی را قفل کرده و موجب توقف آن می شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است