Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار با نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی باید انتظارات رهبر معظم انقلاب را در حوزه های مختلف پیگیری کنند اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی باید مشکل صادرات سیب ارومیه را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه ایجاد امید و تثبیت آن در جامعه بعد از قوه قضائیه وظیفه دیگر قوا از جمله مجلس شورای اسلامی است تصریح کرد: این که رهبر معظم انقلاب این دوره از مجلس را با نام مجلس انقلابی نامیدند یک‌ پشتوانه عظیمی برای نمایندگان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: باید به این مساله توجه شود که کارآمدی نظام در گرو انجام صحیح و درست وظایف توسط مسوولان به خصوص نمایندگان مجلس است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار اظهار داشت: توجه به موضوع فرهنگ، تقویت معیشت و اقتصاد مردم، جهش تولید، ساخت مسکن و توجه به اقتدار ملی با مصوبه اخیر در موضوع اجرای برجام در جهت مقابله با دشمنان از جمله اولویت‌های مجلس در این دوره است.

علی نیکزاد موضوع شفافیت آرا و افزایش جمعیت را از دیگر موضوعات مطرح در مجلس دانست و افزود: همه تلاش مجلس این است که فرمایشات رهبر معظم انقلاب را جامه عمل پوشانده و در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند.

خاطرنشان می‌شود نایب رییس مجلس شورای اسلامی در سفری یک روزه به ارومیه از آزادراه ارومیه – تبریز بازدید کرد و نخستین منظومه فضایی کشور با عنوان منظومه ‌ماهواره سنجشی حاج قاسم سلیمانی و ماهواره فضایی اروم سَت با حضور علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ارومیه رونمایی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی صادرات سیب مجلس شورای اسلامی نایب رییس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رییس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

کد خبر 6093346

دیگر خبرها

  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه