Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد نکونام پس پیروزی فولاد مقابل شهر خودرو اظهار داشت: تولد امام محمد باقر تبریک می گویم. به هواداران واقعی فولاد تبریک می گویم که امروز توانستیم شهرخودرو را با دو گل ببریم. تیم‌هایی که اینجا مقابل ما بازی می‌کنند یک بازی بسته و پرفشار را ارائه می‌دهند. این شرایط و کار را برای ما سخت ‌می‌کند. گل زدن به تیم‌هایی که دفاع فشرده و لایه به لایه دارند سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایجی که بعد از بازی با ما در زمین خودشان می گیرند گویای همه چیز است.

وی افزود: تیم ما در این بازی خوب شروع کرد. دو گل زدیم. دو موقعیت خوب دیگر هم داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. طبیعت فوتبال شهرخودرو این است که خوب بازی می کنند و خوب پاسکاری می کنند. مالکیت توپ را داشتند ولی در در نیمه اول موقعیتی به آن‌ها ندادیم. نیمه دوم را خوب شروع کردیم. شهرخودرو یک موقعیت بادآورده داشت که توپ به تیر دروازه ما خورد. در ضدحمله دقت نکردیم و دروازه خالی را باز نکردیم. بازیکن ما اگر کنترل خوبی انجام می داد گل را زده بودیم. یکی دو موقعیت فوق العاده خوب داشتیم. به غیر از این اتفاقات هیچ صحنه ای نبود که بخواهیم تحت فشار باشیم. شهرخودرو پاس می‌دهد و تیم با کیفیتی است. در تمام بازی ها مالکیت توپ دارند اما این مهم نیست.

نکونام تصریح کرد: فوتبال؛ نتیجه و با برنامه بازی کردن است. تیم ما توانست این کار را انجام بدهد. به بازیکنانمان تبریک و خسته نباشید می گویم. این برد مبارک هوادارانمان باشد. جای آن ها در استادیوم خالی است. امیدوارم بعد از این بازی هایی که تیم واقعا زحمت می کشد و از سال گذشته توانستیم در زمین خودمان فوق العاده بازی می کنیم و نتیجه می گیریم، کنارمان باشد تا با هم جشن بگیریم.

سرمربی فولاد در مورد اینکه روند هماهنگی فولاد را چگونه می بیند، گفت:‌ لیگ قبل را هم که شروع کردیم ناهماهنگی داشتیم. هرچقدر گذشت تیم بهتر شد. با اخلاق و رفتار بازیکنان و مربیان، آن‌ها با تاکتیک‌های تیم آشنا شدند. توانستیم شرایط را در اواخر نیم فصل اول بهتر کنیم و در نیم فصل دوم آن را خیلی خوب کردیم.

وی افزود: امسال هم با توجه به تغییر و تحولات و بازیکنانی که جذب کردیم، توقعمان این بود که همین اتفاق برایمان بیفتد. چون تیم، تیم جدیدی بود. وقتی 9 بازیکن جدید به تیم اضافه می شود شرایط را خوب می کند اما ناهماهنگی را زیاد می کند. شرایط تیم ما خوب است. وقتی فوتبال تیم و بازیکنان را می بینم، جاهایی قطعا ایراد داریم که باید مرتفع کنیم. چیزی که مهم است بازیکنانی هستند که امروز بازی کردند. 7 یارمان را نداشتیم اما هیچ وقت در این مورد صحبت نمی‌کنم. قبل از بازی شرایط بازیکنانمان را می دانم. 30 بازیکن دارم که همه باید آنقدر خوب و آماده باشند که وقتی بازی می‌کنند برای لباسشان و تیمشان بهترین عملکرد را داشته باشند.

نکونام در مورد اینکه فولاد از نظر گل زده و گل خورده شرایط خوبی در جدول لیگ دارد، گفت: از نظر گل زده سوم و از نظر گل خورده دوم هستیم. به آمار زیاد توجه ندارم. فوتبال و تاکتیک تیمم مهم است. بازیکنان باید هر خواسته ای دارم بتوانند خوب انجام بدهند. با بازی خوب آمار و رکورد ثبت می شود. اما اصلا به این چیزها فکر نمی‌کنم.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جواد نکونام فولاد شهر خودرو جواد نکونام فولاد لیگ برتر شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم