Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران، تکلیف شد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نسبت به تامین سوخت استاندارد کارخانه‌های سیمان اقدام کند.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران، گفت: تمام سعی وتلاش استانداری تهران این بود که در عین حال این‌که به تامین برق اقدام کنیم، نسبت به  تامین گاز و برق کارخانه‌های تولید سیمان استان نیز اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سوخت مازوت کلا غیر استاندارد است و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مکلف است تا سوخت مناسب را به کارخانه‌های تولید سیمان تحویل دهد. البته کارخانه‌های سیمان نیز باید با دقت اقدام به ذخیره‌سازی سوخت مناسب کنند و نمایندگان حفاظت محیط زیست استان نیز باید با نظارت دقیق مانع از  استفاده سوخت مازوت که یکی از منابع آلاینده هوای تهران است، شوند.

وی ادامه داد: تمام هنر ما این بود که در زمستان قطعی برق نداشته باشیم و اگر در مناطقی از استان با قطعی مواجه بودیم ‌نیروگاه‌ها و کارخانه‌ها از سوخت یورو ۴ و استاندارد استفاده می‌کردند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نیازمند افزایش تولیدات سیمان که موتور محرک پروژه‌های عمرانی استان تهران است، هستیم که توقف یک ماه در پروژه‌های عمرانی را جبران کنیم. کیفیت سوخت مازوت، غیر استاندارد است و البته مشکلات صاحبان صنایع سیمان را در مراجع بالاتر پیگیری می‌کنیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران آلودگی هوا سوخت کارخانه های سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیرعامل شرکت ملی توزیع فرآورده‌های نفتی کردستان می‌گوید: از ابتدای سال تا کنون ۶۳۸ مورد بازرسی از جایگاه‌های سوخت انجام شده است
نوکانی منطقی کردن مصرف سوخت، جلوگیری از قاچاق سوخت و بهینه سازی مصرف فرآورده‌های نفتی را از مزایای طرح پیشگیری از قاچاق سوخت بیان کرد.
اندازه گیری مخازن، محاسبه و اخذ عوارض بابت کلیه باک‌های همراه کامیون‌های ترانزیتی هنگام خروج از مرز و پلمپ باک کلیه کامیون‌های ترانزیتی عراقی، هنگام ورود به داخل بازارچه‌های مرزی از مباحث مورد بحث در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد