Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:43:08 GMT

فعالیت هیات ورزشی ناشنوایان آبادان تعلیق شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۹۶۷۷

فعالیت هیات ورزشی ناشنوایان آبادان تعلیق شد

علی رضایی‌شکیب شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فعالیت این هیات ورزشی به دلیل برگزاری مسابقات بدون اخذ مجوز از ستاد مقابله با کرونا و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی تا رسیدگی و صدور رای از سوی کمیته انضباطی به حالت تعلیق درآمد. 
‌وی افزود: متاسفانه به ‌رغم هشدار در خصوص رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا پیرامون تعطیلی سالن‌های ورزشی و برگزار نشدن مسابقات ورزشی رشته‌های پربرخورد، این هیات نسبت به برگزاری چهار مسابقه همزمان اقدام نمود و با این اقدام سلامت و بهداشت عمومی شهرستان را به خطر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

‌وی گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت منطقه در راستای حفظ سلامت جامعه و مصوبات اجرایی ستاد مقابله با کرونای شهرستان آبادان در حال حاضر فعالیت سالن‌های ورزشی، انجام هرگونه فعالیت ورزشی و برگزاری کلیه مسابقات ورزشی به جز مسابقات کشوری و استانی در شهرستان آبادان ممنوع است و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز برخورد لازم و قانونی انجام خواهد شد. 

رضایی‌شکیب گفت‌: یکی از مهم‌ترین وظایف سازمانی دستگاه ورزش و جوانان توسعه ورزش‌های قهرمانی، حرفه‌ای و همگانی است و ما نیز در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را در راستای اعتلای این مهم بکار گرفته‌ایم، لذا در شرایط بحرانی و فعلی شیوع کرونا نمی‌توان سلامت ورزشکاران و شهروندان را با رعایت نکردن مصوبات ستاد مقابله با کرونا به خطر انداخت.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان بیان کرد: در شرایطی که کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار گرفته‌اند، جامعه ورزش نیز باید با همدلی و یکپارچگی در راستای ریشه‌کن کردن و نابودی زنجیره‌ شیوع این ویروس قدم بردارد.

هم اکنون ۱۰ شهرستان خوزستان از جمله آبادان نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان فاصله گذاری اجتماعی ورزش ناشنوایان آبادان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان فاصله گذاری اجتماعی ورزش ناشنوایان آبادان اخبار کنکور ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • (ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور