Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ را در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی وانت پیکان با یک کشته و ۲ مجروح

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: بر اثر واژگونی خودرو وانت پیکان در شهرستان دیر یک نفر کشته و دو نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ جابر پاپری افزود: یک دستگاه وانت پیکان با دو سرنشین در جاده کمربندی دوراهک در شهرستان دیر در حرکت بوده که واژگون می‌شود و  راننده به علت شدت جراحات در محل فوت می‌کند و دو سرنشین خودرو نیز مجروح می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس راه در حال بررسی حادثه هستند، بیان کرد: از رانندگان می‌خواهیم از رفتار‌های خطرسازی همچون سرعت زیاد، صحبت کردن با تلفن همراه و دیگر اقداماتی که باعث حواس پرتی و بی‌توجهی به جلو می‌شود پرهیز و از وقوع حوادث دلخراش رانندگی جلوگیری کنند.

دستگیری سارقان خودرو سمند با سرعت عمل پلیس دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: سمند سرقت شده در خورموج با سرعت عمل پلیس پیدا شد.

سرهنگ جهانبخش صیادی افزود: به دنبال به سرقت رفتن یک دستگاه خودرو سواری سمند در بلوار بسیج جنب دره تاج آباد شهر خورموج با استفاده از سلاح غیر مجاز، با توجه به حساسیت موضوع و از آنجایی که مبارزه با جرائم خشن در اولویت‌های اطلاعاتی پلیس آگاهی قرار دارد، با پوشش انتظامی جاده‌های شهرستان دشتی و انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، سارقان حرفه‌ای خودرو شناسایی شدند.

او ادامه داد: ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهمان که چهار نفر بودند، دستگیرشدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی با اشاره به همکاری ماموران پلیس آگاهی استان در این عملیات بیان کرد: سارقان بومی استان و اهل یکی از شهرستان‌های همجوار هستند.

صیادی عنوان کرد: در این عملیات دو قبضه سلاح، دو پلاک سرقتی، تعدادی فشنگ جنگی و شکاری از سارقان کشف شد.

او از مردم خواست با رعایت نکات ایمنی، ضمن تجهیز خودروی خود به سامانه‌های ایمنی در توقف‌های کوتاه مدت ضمن بالابردن شیشه‌های خودرو، در خودرو را قفل کردند و از قرار دادن اشیاء قیمتی در داخل آن بپرهیزند.

کشف ۴۲ کیلو تریاک در شهرستان عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: ۴۲ کیلوگرم تریاک در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ ستاد پیمان فتاحی افزود: ماموران ایست و بازرسی شهید مصطفی خمینی بندو در پی بررسی گزارش فعالیت یک قاچاقچی، هویت و خودرو حامل موادمخدر را شناسایی کردند و خودرو متهم هنگام تردد در جاده شناسایی و در عملیاتی ضربتی متوقف شد.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو مورد نظر ۴۲ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در باک سی ان جی خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه بیان کرد: در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ک



منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قاچاق کالا سرقت مواد مخدر نیروی انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان وانت پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد