Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@10:06:09 GMT

مهار آتش سوزی در نزدیکی مرز ایران و افغانستان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۹۸۸۶

مهار آتش سوزی در نزدیکی مرز ایران و افغانستان

سخنگوی استاندار هرات افغانستان اعلام کرد: آتش سوزی گسترده در اسلام قلعه و مرز دوغارون نزدیکی مرز ایران و افغانستان با رسیدن خودرو‌های آتش نشانی از ایران مهار شده، اما خسارات بزرگی بر جای گذاشته است.

به گزارش ایرنا، «جیلانی فرهاد» شامگاه شنبه گفت: آتش مهار شده است، اما میزان دقیق خسارات آن روشن نیست و بر اساس آمار‌های اولیه حدود ۵۰ میلیون دلار خسارت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که کمیسیار اسلام قلعه گفته است که حدود ۵۰۰ تانکر نفت و گاز در این حادثه در آتش سوخته است، اما به گفته وی میزان دقیق آن روشن نیست و نمی‌خواهد، پیش از تحقیقات و بدست آوردن آمار درست اظهار نظر کند.

فرهاد پیشتر به رسانه‌های محلی افغانستان هم گفته بود که حدود ۱۷ نفر در این آتش سوزی مصدوم یا دچار سوختگی شده اند که به بیمارستان‌های هرات انتقال یافتند.

آتش سوزی ساعت ۱۵ به وقت محلی در گمرک اسلام قلعه در مرز ایران و افغانستان به وقوع پیوست که تاکنون علت دقیق این رویداد روشن نیست و از اثر این حادثه برق وارداتی جمهوری اسلامی ایران به هرات افغانستان نیز قطع گردید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات 1400 رویا افشار آتش سوزی مرز ایران و افغانستان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرآشپز پخت تورم در ایران

سال‌ها است که تورم به عنوان یکی از معضلات اصلی اقتصاد ایران، مردم را رنج می‌دهد. در هر دوره انتخاباتی، مهار تورم به عنوان یکی از شعار‌های اصلی نامزد‌ها به گوش مردم می‌رسد. اما در عمل، گویی این وعده‌ها رنگ واقعیت به خود نمی‌بینند.

به گزارش اکوایران، یکی از ریشه‌های اصلی این معضل، ناترازی در نظام بانکی کشور است. تا زمانی که این ناترازی به طور کامل برطرف نشود، هرگونه تلاشی برای مهار تورم ناکام خواهد ماند. اما چرا با وجود آگاهی از این موضوع، تاکنون اقدام موثری برای حل این مشکل انجام نشده است؟

در قسمت دهم از مجموعه «فارکست بانکداری» به بررسی این موضوع می‌پردازیم. فرهاد نیلی، اقتصاددان و سید حمید پورمحمدی، معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، در این برنامه درباره ریشه‌های این معضل و راهکار‌های مدنظر بحث می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود!
  • سرآشپز پخت تورم در ایران
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری