Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره اتفاقات رخ داده برای تیم شهر خودرو و انتقال امتیازش به فولاد خراسان اظهار کرد: مشکلاتی که برای مجموعه شهر خودرو به وجود آمده، متاسفانه باشگاه لیگ برتری ما در خراسان رضوی را تحت تاثیرخود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من بارها گفتم که امتیاز شهر خودرو برای مردم مشهد است و  آنها مالک حقیقی و واقعی این تیم هستند. 

او ادامه داد: در طول مدتی که تیم شهر خودرو در لیگ دسته یک و اکنون در لیگ  برتر فعالیت می کند، حمایت های مردم و هواداران خوب مشهدی منجر به  تقویت و رشد این تیم شد و توانست نتایج خوبی بگیرد. همچنین  برای اولین بار در تاریخ خراسان رضوی توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم. اکنون عزمی که در مدیریت فوتبال خراسان رضوی شکل گرفته این است که از این تیم حفاظت و صیانت شود و مشکلات روی تیم اثر نگذارد. 

اصولی بیان کرد: بحث مالکیت باشگاه شهر خودرو مسئله حقوقی وقضایی است که با دستور استاندار و موافقت و مساعدت دادستان مشهد جلساتی تشکیل شد و نکات فنی را در این نشست ها اعلام کردیم. همچنان موضوع انتقال باشگاه  شهر خودرو به فولاد خراسان در حال بررسی بیشتری است. 

مالک باشگاه شهر خودرو برای انتقال امتیاز این باشگاه اعلام آمادگی کرده است 

او درباره اینکه قرار است امتیاز باشگاه شهر خودرو به فولاد خراسان واگذار شود، گفت: طبق مصوبه شورای شهر و شهرداری مشهد  از اعتبارات مالی به همه تیم ها در حوزه قهرمانی کمک می شود. شهردار مشهد امروز مکاتبه ای با وزیر کار و رفاه اجتماعی داشت که اگر امکانش مهیا شود باشگاه فولاد خراسان امتیاز باشگاه شهر خودرو را در اختیار بگیرد . البته در روند انتقالش بحث های حقوقی و قضایی وجود دارد که باید این مسیر طی شود. مالک باشگاه شهر خودرو  طی صحبتی با مدیر کل اداره ورزش و جوانان مشهد آمادگی خود را به واگذاری امتیاز این باشگاه اعلام کرده است. تیم شهر خودرو باید تا زمان شروع نیم فصل دوم سر و سامان پیدا کند و متولی برای این تیم مشخص شود. همچنین ظرفیت های اقتصادی زیادی در مشهد وجود دارند که هر کدام از آنها می توانند برای عهده دار شدن باشگاه شهر خودرو پیش قدم شوند. 

اصولی درباره  زمان تعیین تکلیف مالکیت باشگاه شهر خودرو گفت:  ما به صورت شبانه روز   تلاش می کنیم که تا شروع نیم فصل دوم( روز ۵ اسفند ماه) که اولین بازی تیم شهر خودرو است، وضعیت این  تیم مشخص شود. عزم مدیریت در خراسان رضوی از استاندار تا هیئت فوتبال  این است که این تیم مشهدی آسیب نبیند و بدون حاشیه ای پیش برود. همچنین ما حامی این تیم هستیم تا در مسیر  موفقیت قدم بردارد.

بیشتر بخوانید

مدیران شهر خودرو بازداشت شدند

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو احسان اصولی باشگاه شهر خودرو فولاد خراسان تیم شهر خودرو شهر خودرو خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۴۲۴ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت مزدا دوکابین در شهرستان نی‌ریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با سوداگران مرگ، شب گذشته ماموران انتظامی نی‌ریز حین گشت زنی در محور مواصلاتی سیرجان-قطرویه به یک دستگاه وانت مزدا دوکابین حامل بار مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده بدون توجه به هشدارهای پلیس با سرعت زیاد متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به تاریکی هوا خودرو را رها و به سمت مناطق کوهستانی متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد.

سردار حبیبی خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است، لذا از شهروندان عزیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 749495

دیگر خبرها

  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد
  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در محور فولاد محله_مازندران کشف شد
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • ۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • وزیر کشور: انتقال پایتخت ۱۰۰ میلیارد دلار لازم دارد
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک