Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@00:33:28 GMT

20 اسفند؛ افتتاح صدها پروژه ارتباطی هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۹۹۹۳۹

20 اسفند؛ افتتاح صدها پروژه ارتباطی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در یازدهمین جلسه توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی شهرستان های بشاگرد و حاجی آباد که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تقدیر و تشکر از دستگاه هایی که مسیر را برای توسعه بشاگرد هموار کردند، اظهار داشت: پروژه بشاگرد پروژه سنگینی است، یک پروژه عمرانی که در کنار آن برق رسانی، جاده، بحث فناوری و زیرساخت های ارتباطی که با همکاری و تلاش شبانه روزی دستگاه‌های مربوطه ۲۰ اسفند ماه توسط وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید همه مسئولین  تمام انرژی ، تمرکز و نیروی انسانی خود را برای اجرای مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به کار گیرند تا بتوانیم با موفقیت پروژه را تحویل مردم خوب بشاگرد و حاجی آباد دهیم.

وی عنوان کرد: در پروژه فیبر نوری بشاگرد تاکنون ۱۴۹ کیلومتر فیبر نوری توسط شرکت مخابرات کارگذاشته شده  و در حال انجام است.

شیبانی با اشاره به اجرای ۹ ریپیتر توسط شرکت ایرانسل در بشاگرد، خاطرنشان کرد: تا الآن ۴ دکل توسط شرکت ایرانسل اجرا شده است و ۸ جاده تجهیز شده است.

وی ادامه داد: یک دکل در خمینی شهر بشاگرد تا ۲۹ بهمن احداث می شود و دکل دیگر ۴ اسفند در گردنه بائینی به بهره برداری خواهد رسید و دکل هفتم در سرجگین ۱۱ اسفند و دکل هشتم آخر هفته آینده ۶ اسفند احداث می شود و دکل سیت ماسیتی تا ۱۹ اسفند روشن خواهد شد که ۵ روستای پرجمعیت را پوشش می دهد.

گفتنی است، روز چهارشنبه در راستای بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و کنترل  پروژه بشاگرد، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان و اعضای جلسه توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی شهرستان بشاگرد و بازرسان کشوری به بشاگرد سفر خواهد کرد.

یازدهمین جلسه زیر ساخت های ارتباطی استان در راستای بررسی آخرین اقدامات انجام شده پروژه فیبر نوری بشاگرد و حاجی آباد به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان و با حضور مدیر دفتر فناوری اطلاعات استانداری هرمزگان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مدیرعامل مخابرات هرمزگان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان، فرماندار حاجی آباد، فرماندار بشاگرد و نماینده شرکت ایرانسل به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری اطلاعات هرمزگان مدیریت وزیر ارتباطات فناوری اطلاعات حاجی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تکمیل خطوط و شبکه جمع آوری فاضلاب هم راستا با تکمیل تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس و انتقال پساب به صنایع غرب را مهم ارزیابی و تخصیص اعتبار برای اجرای آن را خواستار شد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان امروز ( ۱۴ اردیبهشت ماه )در بازدید مهدی دوستی استاندار هرمزگان و شهروز شجاعی رئیس شرکت ساخت و توسعه خلیج فارس از روند بازسازی و احداث فازهای تصفیه تکمیلی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس، با بیان اینکه دستورات استاندار هرمزگان در تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب همواره راهگشا و تسریع کننده امور بوده است، افزود: نگاه جامع و آینده نگری استاندار هرمزگان در این بازدید نشان داد عزمی جدی در استان هرمزگان برای جلوگیری از ورود به پساب به دریا وجود دارد که نوید روزهای خوب با هدف بهبود شرایط زیست محیطی ساحل بندرعباس را می‌دهد.

عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس در حال حاضر ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در این بازدید موانع پیش روی این پروژه به صورت میدانی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.به گفته حمزه پور ۳۸ کیلومتر از خطوط جمع آوری بتنی و در شرایط بحرانی است که می طلبد با هدف جلوگیری از ریزش آن، نوسازی شود.

مدیرعامل آبفای هرمزگان ادامه داد: یکی دیگر از چالش های شهر بندرعباس جمع آوری فاضلاب محلات بافت فرسوده شامل محله چاهستانی ها، آیت الله غفاری و سنگ کن است که فاضلاب خام آنها وارد خورها می شود.

وی مجموع اعتبار پیش بینی شده برای نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس را ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

در این بازدید، به مناسبت هفته کارگر، استاندار هرمزگان با اهدای گل از تلاش کارگران قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • چالش‌های زیست‌محیطی در توسعه هوش مصنوعی
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا