Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:16:43 GMT

سیوی که نگذاشت مس قاطعانه به صدر برسد!

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۰۱۵۴

سیوی که نگذاشت مس قاطعانه به صدر برسد!

در حالی شاگردان مهاجری فرصت آن را داشتند تا دور از خانه به یک پیروزی ارزشمند برسند، هافبک بازیساز این تیم قدر فرصت پنالتی را ندانست و از دست رفت.

به گزارش "ورزش سه" در نیمه دوم تقابل رایکا بابل و مس کرمان و در شرایطی که مسی‌ها برای رسیدن به گل برتری تلاش می‌کردند، خطای هند یک ضربه پنالتی را به شاگردان مهاجری هدیه داد و در غیاب پیمان میری، ستاره بی‌چون و چرای این فصل مس کرمان، میلاد غریبی، هافبک بازیساز این تیم که سابقه بازی در لیگ برتر را هم دارد پشت ضربه پنالتی تیمش ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما ضربه غریبی راهی به دروازه رایکا پیدا نکرد و این فرصت طلایی رسیدن به گل برای مس از دست رفت تا در ادامه بازی هم شاگردان مهاجری در گلزنی ناکام باشند و با سوغاتی یک امتیازی به خانه بازگردند؛ هر چند شکست هوادار باعث شد تا مس به صدر برسد اما پیروزی در این مسابقه می‌توانست فاصله شاگردان رضا مهاجری را با دیگر مدعیان لیگ یک بیشتر کند که بهترین فرصت برای رسیدن به پیروزی توسط میلاد غریبی به بیرون زده شد.

دسته یک مس کرمان رایکا بابل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک مس کرمان رایکا بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد

بخش عمده‌ای از مطالبه عمومی مردم بندرعباس با عزم جدی که در دولت سیزدهم دیده می‌شود بالاخره قرار است بعد از سالها وعده و وعید نهایتا تا سال آینده به نتیجه برسد و بخش مهمی از فاضلاب شهر جمع‌آوری و مشکلات فعلی به حداقل برسد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080632 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • لیگ‌یک / یک پنالتی برای لمس صعود و سقوط!
  • گلزن جوان گل‌گهر به تور رسید ولی به گل نه!
  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • اجاره تلویزیون ‌های شهری و نمایشگاهی در ابعاد مختلف توسط تشریفات رایکا!
  • اسکولز: تن هاخ فرصت زیادی ندارد؛ باخت به کریستال پالاس تقریبا ضربه آخر بود
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم