Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@23:42:38 GMT

«دانشجویان» اینترنت رایگان دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۰۴۲۹

«دانشجویان» اینترنت رایگان دریافت می‌کنند

تعداد زیادی از دانشجویان درخواست کرده بودند که با توجه به برگزاری کلاس‌های درس دانشگاه‌ها در فضای مجازی، اینترنت رایگان به آنها اختصاص یابد و اکنون خبرهای خوشی می‌رسد.

به گزارش مشرق، کرونا باعث شد که دانشگاه‌های کشور برای پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شود؛ البته کلاس‌های درس و آموزش تعطیل نشد و آموزش به جای فضای فیزیکی در فضای مجازی شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در صفحه شخصی خود در اینستگرام درباره نحوه تخصیص یارانه آموزش مجازی نوشت: با توجه به شکایات متعددی که از شما دریافت کرده بودیم، نحوه تخصیص یارانه آموزش مجازی در ترم دوم تغییر کرد؛ با مشورتی که با وزارت علوم داشتیم، به جای رایگان کردن سایت دانشگاه‌ها، به هر دانشجو و طلبه، یک بسته ۶۰ گیگابایتی تقدیم می کنیم.

وی ادامه داد: این عزیزان می‌توانند به سایت ICTGIFT.IR مراجعه و ثبت نام کنند؛ مهلت ثبت نام فقط دو هفته است و امکان تمدید نیز وجود ندارد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر اینترنت رایگان دانشجویان طلاب وزیر ارتباطات خبر خوب محمدجواد آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: طرح پنج شنبه‌های طلایی سبب تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه‌های اول تا ششم و راهکاری مناسب برای دوری از فضای مجازی برای آن‌ها است.

به گزارش مهر، محمد جمالی آرند بعدازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: طرح پنج شنبه‌های طلایی سبب توانمندی سازی دانش اموزان و معلمان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی بیان داشت: تلاش می‌شود که با توجه به آسیب‌های فضای مجازی، برنامه‌های محتوایی مناسب در آموزش و پرورش تولید و برای دانش آموزان اجرا شود.

جمالی آرند افزود: اجرای طرح پنجشنبه‌های طلایی با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در فضای مجازی، نقش مهمی در ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • بهره‌برداری از فاز اول سایت مجتمع آموزش عالی سراوان
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟