Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-29@21:57:37 GMT

فکری: خدا را شکر که بازی را باختیم!

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۰۷۸۷

فکری: خدا را شکر که بازی را باختیم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:امروز گل‌های خیلی بچه‌گانه‌ای خوردیم که کار را سخت کرد.

به گزارش شریان نیوز،محمود فکری بعد از  شکست تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: جا دارد به تیم سپاهان بابت این برد تبریک و به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. نمی‌دانم چرا بازیکنان ما تمرکز نداشتند هر چند دلایلش را خودم می‌دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز گل‌های خیلی بچه‌گانه‌ای خوردیم که کار را سخت کرد. در بازی که در هر دو نیمه می‌شد به گل برسیم و حتی با برد بیرون بیاییم بچه‌گانه رفتار کردیم و ۳ امتیاز مهم را از دست دادیم. در مجموع به تیم سپاهان خسته نباشید می‌گویم.

وی در خصوص اینکه آیا بهتر نبود به جای ۳ مدافع از ۴ بازیکن استفاده می‌کرد گفت: خدا را شکر که بازی را باختیم و دوباره سوال های کارشناسانه شروع شد. زمانی که تیم ما می‌برد کسی سوال نمی پرسد ولی وقتی می‌بازیم سوال‌ها همه به این سمت و سو می‌رود. همانطور که گفتم امروز روز بد مدافعان ما بود و تمرکز نداشتیم. خیلی تلاش کردیم بازیکنان را آماده کنیم ولی دلایل مختلفی می‌تواند باعث شود تمرکز بازیکنان به هم بریز و دیدید که بازی حساس را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که چرا در هر بازی شاهد تغییرات در تیم استقلال هستیم گفت: خیلی ممنون، خسته نباشید می‌گویم و من از شما تشکر می‌کنم. فکری با بیان این جمله سالن کنفرانس خبری را ترک کرد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد

علیرضا بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد.

طرفداری | طبق ادعای فارس، علیرضا بیرانوند بازی با سپاهان را احتمالا از دست می‌دهد.

بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش هنوز شرایط مطلوبی برای همراهی تیم ندارد و به این ترتیب او جدال با سپاهان را ناخواسته از دست داده است و این موضوع ربطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و توصیه پزشکی است.

بیرانوند نیز در توضیح کوتاهی که نسبت به این موضوع داشت خواستار این موضوع شد که حاشیه‌ای شکل ندهند و عدم حضورش در این بازی هیچ ارتباطی به تصمیم شخصی‌اش نداشته و بارها علی‌رغم مصدومیت‌هایی که داشته بنا به نیاز تیم (پرسپولیس و تیم ملی) در ترکیب به میدان رفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • خسته هستید؟ این غذاها را بخورید
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • حمله به رفح هم کمکی به ما نمی‌کند | جنگ را باختیم
  • ژنرال صهیونیست: حمله به رفح هم کمکی به ما نمی‌کند/ جنگ را باختیم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد