Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:58:52 GMT

۸۳ درصد متقاضیان در خراسان جنوبی وام ازدواج گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۰۸۰۸

۸۳ درصد متقاضیان در خراسان جنوبی وام ازدواج گرفتند

حسن عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۳ هزار و ۴۱۲ نفر در خراسان جنوبی در این مدت متقاضی دریافت وام ازدواج بودند که تاکنون ۱۱ هزار و ۸۴ نفر این تسهیلات را دریافت کردند و ۲ هزار و ۳۲۸ نفر در انتظار دریافت وام ازدواج هستند.

وی جمع کل تسهیلات پرداخت شده به زوج‌های این استان را ۵۲۷ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۵۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج به هریک از زوجین تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اضافه کرد: زوج‌های جوان برای ثبت‌نام دریافت وام ازدواج به سایت رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نشانی ve.cbi.ir مراجعه کنند.

وی گفت: در شرایط کرونایی اهتمام دولت در زمینه وام‌های ازدواج ستودنی است و با وجود همه محدودیت‌های اعتباری و مشکلات ناشی از تحریم، روند ازدواج را برای جوانان تسهیل می‌کند.

عزیزی اظهار داشت: درخصوص وام ازدواج به صورت مستمر آمارهای مربوط از بانک‌ها اخذ و روند پرداخت تسهیلات به جوانان به طور مداوم رصد می‌شود.

وی گفت: طبق بخشنامه بانک مرکزی برای هر ۵۰ میلیون تومان وام ازدواج یک ضامن نیاز است و شرایط بازپرداخت آن هفت ساله و با سود چهار درصد است.

وی افزود: در صورتی که متقاضیان هنگام دریافت وام در بانک‌ها با موارد خلاف قوانین و مقررات اعلام شده، مواجه شوند موضوع را به سامانه ۱۱۱ سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) اعلام کنند تا مشکل را پیگیری کنیم.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی خراسان جنوبی وزارت ورزش و جوانان وام ازدواج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی خراسان جنوبی وزارت ورزش و جوانان تسهیلات بانکی خراسان جنوبی وزارت ورزش و جوانان وام ازدواج اخبار کنکور خراسان جنوبی وام ازدواج دریافت وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: بر خلاف آنچه از سوی مدیرکل محیط زیست کردستان اعلام شده، شهرداری سنندج پیرو مکاتبه این دستگاه مبنی بر معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات خودروهای فرسوده، ۲۳۴۳ نفر را به این دستگاه معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حمید خضری با اشاره به مباحثی که روز گذشته مدیرکل محیط زیست کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه مبنی بر اینکه «در نامه‌ای به دفتر شهری و شهرداری‌های استان، خواستار معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات تعویض خودرو فرسوده شده‌ایم و حال که حدود سه ماه از آن نامه‌نگاری می‌گذرد هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم» اظهار کرد: استفاده از چنین ظرفیتی که می‌توان شهر سنندج را از وجود خودروهای فرسوده نجات دهد برای شهرداری سنندج از اهمیتی زیادی برخوردار بوده و به عنوان خدمت‌گذار مردم هرگز کوتاهی صورت نگرفته است.

وی افزود: شهرداری سنندج در زمینه معرفی خودروهای فرسوده متقاضی دریافت تسهیلات بلافاصله بعد از مکاتبه اداره کل محیط زیست، در تاریخ بیست‌وهفتم دی سال گذشته لیست دو هزار و ۳۴۳ نفری متقاضیان تسهیلات تعویض خودروهای فرسوده را با امضای شهردار سنندج ارسال کرده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: ضمن انجام مکاتبه و ارسال لیست متقاضیان در پیگیری‌هایی که از اداره کل محیط زیست انجام گرفت اعلام کردند فعلاً اعتباری تخصیص پیدا نکرده است و به محض تخصیص اطلاع خواهیم داد که تا این لحظه هیچ خبری از سوی آن دستگاه داده نشده است.

کد خبر 747431

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان