Web Analytics Made Easy - Statcounter

این هنر طیف موسوم به اصلاح‌طلب است که از افرادی که باید پاسخگو باشند چهره طلبکار می‌سازند. اگر این فرد به مقایسه ایران و دیگر کشورها می‌پردازد باید از او پرسید که او چقدر در عدم تحقق آنچه ایده آل می‌نامد نقش داشته است.

در بخشی از این گفت‌وگو صفایی فراهانی گفته است: «معلوم است وقتی تداوم سیاست‌ها برای حضور در منطقه، نه به روش حضور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که مؤثرترین روش نفوذ در دیگر کشورهاست که به روش تقابل[!!] انتخاب شد، مسلم است این روش تهدیدهای غرب و عوامل منطقه‌ای آنها را به دنبال دارد و شرایط موجود پیش می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
وقتی کسی مانند صفایی فراهانی چنین ظلمی را در حق نظامی مرتکب می‌شود که خود سال‌ها در مدیریت‌های مختلف آن حضور داشته دیگر چه انتظاری از بیگانگان هست؟! خوب بود از وی پرسیده می‌شد که ایران در کدام کشور به روش تقابل حضور یافته است؟ حضور ایران در سوریه و عراق به درخواست دولت‌های این کشورها و در جهت کمک مستشاری برای مبارزه با تروریسم است. در کشورهای دیگر هم ماجرا به همین منوال است. مصداق حضور به روش تقابل می‌شود حضور آمریکا در عراق. آیا صفایی فراهانی این مفهوم را نمی‌داند یا دانسته و آگاهانه و با هدف خاص آن را به کار برده است؟

منبع: کیهان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد صفایی فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار بگیرند.

استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. در بین بازیکنان دو تیم سه بازیکن از تراکتور و دو بازیکن از استقلال سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند.

در تیم تراکتور، محمد نادری، امیرحسین حسین زاده و امیر ارسلان مطهری سابقه حضور در استقلال را دارند و در تیم استقلال هم پیمان بابایی و میلاد فخرالدینی سابقه عضویت در تراکتور را داشته اند.

مطهری که در نیم فصل و در حالی که مایل به جدایی از استقلال نبود، راهی تراکتور شد و اگر در این بازی به کار گرفته شود می تواند کیفیت خود را به رخ کادر فنی استقلال نشان دهد. البته مطهری از زمان حضور خود در تراکتور یک بازی کامل برای سرخ های تبریزی به میدان نرفته است و در مجموع تنها ۶۸ دقیقه برای این تیم بازی کرده است که نه گل و نه پاس گل داشته است.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

کد خبر 6092318

دیگر خبرها

  • انتقادات پهلوی به قاجاریان به‌خاطر امتیازدادن به بیگانگان!
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد /او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد /وقتی در کیهان بود فضاحت به وجود آورد /او جایگاهی در محافل اصلاح طلب ندارد
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • چشم انتظاری شالیکاران برای رهاسازی آب سد
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)