Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کانون‌عالی انجمن‌های صنفی کارگران گفت: ایجاد دادگاه واحد قضایی میان ایران و عراق منافع نیروی انسانی فعال در این دو کشور را تامین می‌کنند و به نوعی پشتوانه کارگر ایرانی و عراقی خواهد بود. هادی ابوی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سفر اخیر رئیس قوه قضاییه به عراق بیان کرد: طرح تشکیل نهاد واحد قضایی میان ایران و عراق از سوی آیت‌الله رئیسی در راستای تسهیل‌گری در اقتصاد کشور است که می‌تواند به افزایش صادرات و تبادلات تجاری منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران تصریح کرد: در جریان معاملات و تبادلات تجاری بعضا برخی از اختلافات میان تجار ایرانی و عراقی نیازمند رسیدگی یک مرجع قضایی واحد دارد، دادگاه واحد می‌تواند با حل مشکلات طرفین نقش تسهیل گیری داشته باشد.
وی افزود: ایجاد دادگاه واحد قضایی میان ایران و عراق منافع نیروی انسانی فعال در این دو کشور را نیز تامین می‌کنند و به نوعی پشتوانه کارگر ایرانی و عراقی خواهد بود. بیشتر بخوانید: یک هفته با اقدامات اقتصادی دستگاه قضا؛ از تعقیب مخلان حوزه تولید تا دستگیری قاچاقچیان طلا و انهدام شبکه توزیع سموم و بذر آلوده ابوی بیان کرد: حل دعاوی حقوقی و تجاری منجر به رشد اقتصادی می‌شود، زمانی که اختلاف تجاری میان بنگاه‌های اقتصادی برطرف می‌شود اثرات آن بر زندگی نیروی انسانی نیز قابل مشاهده خواهد بود.
دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران تصریح کرد: حوزه اقتصاد کشور هر چه به سوی تسهیل گری و رفع موانع حرکت کند، می‌تواند نقش مهمی در اجرای شعار جهش تولید داشته باشد.   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی اقتصاد ایران ایران و عراق واحد قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی،مهرداد بذرپاش که به منظور شرکت در نشست این کمیسیون عازم ابوظبی شده است، افزود: مراودات تجاری ایران و امارات در سال گذشته ۲۵درصد افزایش یافت و در این سفر هدفگذاری‌های جدیدی با همتای اماراتی مورد توافق قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تعداد قابل توجه پرواز‌ها میان دو کشور، گفت: توافقات متعددی در زمینه حمل و نقل هوایی در این سفر مد نظر قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه‌داد: بررسی مراودات مالی نیز در دستور کار این سفر قرار دارد. همچنین همکاری‌ها و فعالیت‌های بندری فی ما بین نیز جزو موارد مورد مذاکره است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توافق ایران و امارات برای تقویت همکاری‌های تجاری
  • افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار+ فیلم
  • صندوق سرمایه گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • کمیسیون اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار شد/ پیش‌بینی افزایش تجارت به ۳۰ میلیارد دلار
  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات