Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، آیت الله احمد مبلغی در پیامی اعلام کرد: مصیبت درگذشت الهیار ملکشاهی نماینده سابق مردم شهرستان‌های کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی، موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

در این پیام آمده است: این مرحوم از سرمایه های استان لرستان به حساب می آمد و در طول حضور  در نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ادوار نهم و دهم از نمایندگان فرهیخته و  منشا اثر بود و به ویژه در مسئولیت‌ ریاست کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، نقشی مهم را ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام  آیت الله مبلغی آمده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه تلخ فقدان این برادر بزرگوار به مردم شریف شهرستان‌های کوهدشت و رومشگان ، خانواده داغدار وی و دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برای آن خدمتگزار فقید ، رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی از درگاه خداوند سبحان مسالت می‌نمایم.

الهیار ملکشاهی نماینده سابق مردم کوهدشت و رومشکان و رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس نهم و دهم شورای اسلامی پس از مدت‌ها تحمل درد بیماری، دارفانی را وداع گفت.

به گزارش ایرنا مرحوم ملکشاهی نماینده دور نهم و دهم مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، به دنبال عوارض ناشی از بیماری کلیوی و وخیم‌ شدن شرایط جسمانی اش، در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان دی تهران بستری بود.

الهیار ملکشاهی (زاده ۱۳۴۰ در رومشکان) سابقه معاونت دیوان عدالت اداری، ریاست کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی و رییس کل دادگستری استان‌های لرستان و کرمانشاه را در پرونده کاری خود داشت.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی احمد مبلغی کوهدشت مجلس خبرگان رهبری لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی احمد مبلغی کوهدشت مجلس شورای اسلامی احمد مبلغی کوهدشت مجلس خبرگان رهبری لرستان اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی الهیار ملکشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسکویی، گزارشگر والیبال و گوینده و تهیه کننده رادیو صبح امروز دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش کشور را عزادار کرد.

انجمن رسانه های ورزشی ایران با ارسال پیامی این ضایعه را به جامعه ورزش  تسلیت گفته و براى بازماندگان و خانواده اسكويى آرزوى صبر كرده اند.

اسكويى از مشهورترين صداهاى راديو به خصوص در حوزه ورزش در طول تاريخ فعاليت رسانه هاى تصويرى، نوشتارى و شنيدارى به حساب مى آيد و ضايعه درگذشت او بازتاب فراوانى در ميان علاقه مندان به ورزش داشته و انجمن رسانه هاى ورزشى خودش را در اين غم شريک می داند.

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند