Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر انقلاب بحرین در دهمین سالگرد سرکوب انقلابیون در این کشور گفت که حرکت به سمت آزادی به رغم سرکوب ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر نهضت اسلامی و انقلاب بحرین گفت که مردم این کشور به حرکت و مسیر خود تا تحقق خواسته‌هایشان ادامه خواهند داد.

او شنبه طی سخنرانی خود به مناسبت دهمین سالگرد تظاهرات مردم بحرین علیه رژیم آل خلیفه (انقلاب ۱۴ فوریه ۲۰۱۱) گفت: «مردم بحرین به مسیر خود تا تحقق پیروزی و آزادی ادامه خواهند داد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه «العهد»، شیخ عیسی قاسم گفت: «معادله‌ای [سیاسی] موجود در بحرین تاریخ گذشته، ارتجاعی و ظالمانه بوده و مناسب مردم بزرگ‌منش این کشور نیست».

رهبر انقلاب بحرین تأکید کرد که نه خشونت افراطی، نه شکنجه و نه درخواست کمک از نیروهای سرکوبگر خارجی هیچ یک از این اقدامات نمی‌تواند مردم بحرین را ساکت کند.

آیت‌الله قاسم از اقدامات رژیم آل خلیفه بحرین انتقاد کرد و گفت: «روش‌های سرکوب و انواع مزاحمت‌ها و به حاشیه‌ راندن‌ها و خفگان آزادی از سوی رژیم بحرین همچنان ادامه دارد».

رژیم آل خلیفه در سال ۲۰۱۱ برای سرکوب انقلاب بحرین از نیروهای سپر الجزیره عربستان سعودی در خواست کمک کرد و نظامیان سعودی و بحرینی خواسته‌های مسالمت‌آمیز آن ها را با سرکوب جواب گفتند.

رهبر انقلاب بحرین به اقدام رژیم آل خلیفه در عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس نیز اشاره کرد و گفت: «ورود بحرین به جمع عادی‌سازی روابط با اسرائیل با هدف تحقیر و به ‌زانو درآوردن کشور صورت گرفته است».

او گفت که رژیم آل خلیفه همچنان به سرکوب مردم بحرین ادامه می‌دهد و همه حد و حدود را زیر پا گذاشته است». 

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: عیسی قاسم شیخ عیسی قاسم بحرین رژیم آل خلیفه انقلاب بحرین مردم بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم) نقض حکم اعدام بابک زنجانی با تائید و موافقت رهبر انقلاب (فیلم) رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم)

دیگر خبرها

  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • رهبر انقلاب: جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند | ویدئو
  • رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم)
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • ادعای آزادی‌خواهی آمریکا با «سرکوب معترض‌ها» زیر سوال رفته است