Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم علی آبادی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد شرایط حال حاضر کشتی دنیا گفت: کشتی روند رو به جلوی خود را طی می‌کنند و آن‌هایی که به دنبال کسب موفقیت هستند خودشان را آماده نگه می‌دارند.

وی ادامه داد: شرایط به دلیل شیوع ویروس کرونا کار را سخت کرده و این مختص ایران نیست، بلکه برای کل دنیا است اما آن کشتی گیرانی که هدفشان کسب موفقیت در المپیک است در هر شرایطی تمرینات خود را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارنده مدال نقره و برنز جهان در مورد اینکه چه توصیه‌ای به کشتی گیران و مربیان حاضر در اردوهای تیم‌های ملی دارد گفت: توصیه خاصی ندارم چرا که هم کشتی گیران و هم کادر فنی چندین سال است که در تیم هستند و کار خودشان را بلدند و در تلاشند کسب موفقیت کنند.

وی ادامه داد: البته در سال المپیک هستیم اما شرایط به لحاظ اقتصادی کمی سخت شده و باید تلاش شود تا همه چیز در اردوها فراهم باشد.

علی آبادی تصریح کرد: البته ما در گذشته و در دوران خدمان با کمترین امکانات تمرین می‌کردیم اما الان دیگر آن زمان‌ها گذشته و باید امکانات ویژه فراهم شود و اگر به کشورهای مطرح در ورزش جهان نگاه کنید می‌بینید که برای ورزش خود برنامه ریزی دقیق دارند و در پی حفظ قهرمانان خود و در نهایت نیز به دنبال سلامت جامعه از طریق ورزش هستند.

مربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نباید کرونا را بهانه کنیم درست است که کار سخت شده اما کشتی گیران ما نیازمند متخصص تغذیه، ماساژور و بدنساز هستند و باید برای هریک از قهرمانان خود یک برنامه مشخص داشته باشیم که البته می دانم که حتماً کادر فنی و فدراسیون تمامی این مسائل را در نظر دارد.

علی آبادی اظهار داشت: در خبرها شنیده‌ایم که المپیک توکیو صد در صد برگزار می‌شود، پس باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حضور یابیم چراکه کشتی بعنوان یک ورزش مدال آور در المپیک‌ها شناخته می‌شود.

وی در مورد وظیفه فدراسیون در قبال پیشکسوتان گفت: پیشکسوتان زمانی برای این مملکت افتخارآفرینی کرده‌اند و شاید کم توقع ترین قشر جامعه کشتی باشند اما نیازمند نگاه و توجه هستند و فدراسیون سعی کند که ارتباط خود را با این قشر گرانقدر کشتی بیشتر کند.

علی آبادی در مورد عملکرد فدراسیون کشتی گفت: به نظر من با این امکانات و شرایط کسانی که در فدراسیون و کادرهای فنی کار می‌کنند تمام زندگی و وقت خود را برای کشتی گذاشته‌اند و این جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: البته هیچ موقع در فدراسیون‌ها تمامی قهرمانان دور هم جمع نشدند، اما کشتی در حال حاضر نیازمند یک همدلی و آرامش برای پیشبرد برنامه‌های خود است. اگر قرار است کار پیش ببرد نباید دخالت‌ها و حرف‌های اضافی در میان باشد، البته معتقدم که باید انتقاد باشد چراکه بدون انتقاد سازنده کار پیش نمی‌رود اما نباید کار به گونه‌ای باشد که موجب تخریب شود.

این پیشکسوت کشتی در پایان خاطرنشان کرد: کادر فنی و فدراسیون باید به تمامی داشته‌های خود برای حضور در المپیک دلگرمی بدهد و تمام نفرات حاضر در اردو بدانند که تا آخرین لحظه شانس حضور در این مسابقات را دارند تا انگیزه مضاعفی برای تلاش کردن در میان کشتی گیران بوجود آید.

کد خبر 5146237

منبع: مهر

کلیدواژه: رحیم علی آبادی کشتی فرنگی المپیک تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر والیبال تکواندو شهاب زاهدی تیم فوتبال پورتو علیرضا بیرانوند تیم ملی بسکتبال تیم ملی فوتبال ایران والیبال کشتی آزاد کشتی گیران علی آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی

با اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی، زمان و مکان برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی تغییر کرد.

به گزارش مشرق، قرار بود رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در شهر لار برگزار شود که روز گذشته اخباری دال بر انصراف هیات کشتی این شهر از میزبانی این مسابقات منتشر شد.

ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی امروز سه‌شنبه در این خصوص توضیح داد: به دلیل برخی مشکلات زیر ساختی برای میزبان این مسابقات، مسئولان کشتی این شهرستان در نهایت به این جمع بندی نهایی رسیدند که نمی‌توانند در این بازه زمانی میزبان این رویداد بین‌المللی باشند.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌هایی که انجام شد، شهر زنجان به عنوان میزبان رقابت‌های کشتی آزاد معرفی و قرار است مسابقات جام تختی سوم و چهارم خرداد ماه در این شهر برگزار شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص حضور کشورهای خارجی در این جام گفت: پیشتر دعوت‌نامه‌هایی را به چند کشور ارسال کرده‌ایم، اما هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که چند آزاد کار خارجی در این مسابقات شرکت کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد