Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علی رضایی‌شکیب رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: فعالیت  هیات ورزشی ناشنوایان  شهرستان به دلیل برگزاری مسابقات بدون اخذ مجوز از ستاد مقابله با کرونا و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی تا رسیدگی و صدور رای از سوی کمیته انضباطی به حالت تعلیق درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌او افزود: متاسفانه به ‌رغم هشدار در خصوص رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا پیرامون تعطیلی سالن‌های ورزشی و برگزار نشدن مسابقات ورزشی رشته‌های پربرخورد، این هیات نسبت به برگزاری چهار مسابقه همزمان اقدام نمود و با این اقدام سلامت و بهداشت عمومی شهرستان را به خطر انداخته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان‌ گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت منطقه در راستای حفظ سلامت جامعه و مصوبات اجرایی ستاد مقابله با کرونای شهرستان آبادان در حال حاضر فعالیت سالن‌های ورزشی، انجام هرگونه فعالیت ورزشی و برگزاری کلیه مسابقات ورزشی به جزء مسابقات کشوری و استانی در شهرستان آبادان ممنوع است و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز برخورد لازم و قانونی انجام خواهد شد.

رضایی‌شکیب گفت‌: یکی از مهم‌ترین وظایف سازمانی دستگاه ورزش و جوانان توسعه ورزش‌های قهرمانی، حرفه‌ای و همگانی است و ما نیز در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را در راستای اعتلای این مهم بکار گرفته‌ایم، لذا در شرایط بحرانی و فعلی شیوع کرونا نمی‌توان سلامت ورزشکاران و شهروندان را با رعایت نکردن مصوبات ستاد مقابله با کرونا به خطر انداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان بیان کرد: در شرایطی که کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار گرفته‌اند، جامعه ورزش نیز باید با همدلی و یکپارچگی در راستای ریشه‌کن کردن و نابودی زنجیره‌ شیوع این ویروس قدم بردارد.

هم اکنون ۱۰ شهرستان خوزستان از جمله آبادان نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی سالن های ورزشی ستاد مقابله با کرونا ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان به شرح زیر است: ۱- محمدرضا احمدی از بوشهر ۲- محمدمهدی چوبین از قم ۳- حسین گوهری از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعودکلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی