Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:09:13 GMT

تا تحقق پیروزی نهایی در یمن مقاومت می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۱۲۹۴

تا تحقق پیروزی نهایی در یمن مقاومت می کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که مقاومت ملت یمن باعث رقم خوردن پیروزی برای آنها شده است.

وی افزود: اقدامات مثبت بین المللی برای حل بحران یمن باید با پایان تجاوز به این کشور و لغو محاصره آن همراه شود و این مساله برای ما اهمیت دارد.

المشاط اضافه کرد: ما تا زمانی که ملت یمن پیروزی نهایی و کامل را محقق نکرده است، دست از تلاش برنمی‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما بر حق خود برای دفاع از کشورمان تاکید داریم. هر عملی عکس العملی دارد و این قانون جهان است.

شب گذشته نیز محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن در اظهاراتی بر آمادگی برای توقف حملات موشکی و پهپادی در صورت متوقف شدن بمباران یمن از سوی ائتلاف سعودی تاکید کرد.

وی گفت: اگر جدیت وجود داشته باشد برای توقف بمباران دو طرفه آمادگی داریم. الحوثی افزود: تا الان بمباران از طریق جنگنده‌های آمریکایی، انگلیسی و اروپایی ادامه داشته و نبرد تداوم دارد.

کد خبر 5146205 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن جنگ 2015 یمن مهدی المشاط ایالات متحده امریکا عراق ایران رژیم صهیونیستی جو بایدن عربستان سعودی روسیه برجام سوریه دونالد ترامپ افغانستان ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، دومین بازی از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران برای دومین بار به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی اصفهانی‌ها به پایان رسید تا سری را یک - یک به تساوی بکشد.

بر خلاف بازی نخست، این دیدار در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفته و با نتیجه ۶۴ - ۶۸ مقابل شاگردان مهران شاهین‌طبع به پیروزی دست یافتند.

بجز کوارتر سوم که با پیروزی ۱۳ - ۲۳ طبیعت به پایان رسید، در کوارترهای اول، دوم و چهارم این تیم ذوب‌آهن اصفهان بود که به ترتیب با نتایج ۱۸-۱۲، ۱۷-۱۲ و ۲۰-۱۷ به برتری رسید تا در مجموع با ۴ امتیاز برتری، دومین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • آمریکا مانع تحقق صلح در یمن و توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه است
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است