Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا گروسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۶۴۰ نفر در قزوین، یکهزار و ۶۷۷ نفر در البرز، ۷۶۰ نفر در تاکستان و ۴۶۰ نفر در بویین زهرا درخواست بهره مندی از مزایای بیمه بیکاری را در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده‌اند.

وی با اشاره به اشتغال مجدد مقرری بگیران، گفت: در این مدت ۷۶۹ نفر شامل ۲۰۱ نفر در قزوین،۴۴۱ نفر در البرز،۴۳ نفر در تاکستان، ۳۵ نفر در آبیک و ۴۹ نفر در بویین زهرا از طریق معرفی واحدهای متقاضی تسهیلات کارفرمایی، واحدهای کار، خوداشتغالی تبصره یک ماده ۶ و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به اشتغال مجدد بازگشته‌اند.

این مسوول اضافه کرد: همچنین ۶ نفر از این مقرری بگیران به نهضت سوادآموزی و ۷۳ نفر به سازمان فنی و حرفه‌ای جهت فراگیری آموزش لازم جهت اشتغال مجدد معرفی و در ۱۰ ماهه امسال هشت نفر از این طریق صاحب شغل شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری کمیته‌های استانی جهت حمایت از بنگاه‌های مشکل دار، گفت:از ابتدای امسال ۱۵ جلسه اصلی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار قزوین و ۴۳ جلسه کارگروه فرعی با حضور نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ۲۳۹ بنگاه اقتصادی تشکیل شده که ۳۳۲ مصوبه برای حمایت از آنها داشته است.

برچسب‌ها بیکاری تعاونی اشتغال زایی اشتغال فراگیر استان قزوین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نرخ بیکاری بیمه بیکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیکاری تعاونی اشتغال زایی بیکاری تعاونی اشتغال زایی اشتغال فراگیر استان قزوین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نرخ بیکاری بیمه بیکاری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است

میثم برجعلی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به نقش مهم کارگران در اقتدار و پیشرفت‌های کشور ضمن گرامیداشت هفته کارگر اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم،» کارگران نقش بسیار مهمی در تحقق این شعار خواهند داشت.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رودسر افزود: دفاع از حق و حقوق کارگران به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار این اداره بوده و در این راستا تلاش فراوانی انجام شده است.

برجعلی زاده بابیان اینکه شهرستان رودسر بیش از ۱۰ هزار کارگر بیمه شده دارد، گقت: امیدوارم که با تاکیداتی که مقام معظم رهبری امسال و سال های گذشته خصوصاً در هفته کارگر داشتند شاهد افزایش امنیت شغلی کارگران و ایجاد آرامش روانی و اقتصادی و در نتیجه شکوفایی تولید و چرخش هر چه بهتر چرخ اقتصاد کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه کل تعهد اشتغال شهرستان رودسر ۱۸۳۲ نفر بوده که تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹۷۱ نفر معادل ۱۰۸ درصد محقق شده است، ادامه داد: سال گذشته ۱۱۲ میلیارد تومان تسهیلات در رودسر پرداخت شد که بیش از ۵۰ درصد کل تسهیلات توسط کمیته امداد انجام شد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی رودسر از جمله برنامه های اداره تعاون شهرستان را همکاری بامجموعه فرمانداری و اعضای کمیسیون کارگری شهرستان غبارروبی مزار شهدا، بازدید از شرکت ها، میزخدمت در نماز جمعه، دیدار با کارگران و پاسخ به سوالاتشان در خصوص قوانین کار و تامین اجتماعی، برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های کارگری و نیز تجلیل از ۸۰ کارگر و کارآفرین نمونه ذکر کرد.

کد خبر 6093675

دیگر خبرها

  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت