Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه سن‌دیگو به دلیل افزایش شیوع کووید-۱۹ میان دانشجویان خود، محدودیت‌های جدید و شدیدی را اعمال کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از لس آنجلس تایمز، مقامات دانشگاه "سن دیگو"( San Diego) اعلام کردند که هزار و ۸۰ دانشجوی مقیم خوابگاه‌های خود را در محل سکونتشان محصور کرده است.

تعداد کمی از کلاس‌های این دانشگاه به صورت حضوری برگزار می‌شد که به دلیل افزایش موارد ابتلا به کووید-۱۹ در میان دانشجویان، کلاسها به شیوه آنلاین بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل افزایش شیوع بیماری نیز عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی‌های مربوط به کووید-۱۹ بوده است.

اطلاعات منتشر شده از دانشکده‌های دانشگاه سن‌دیگو نشان می‌دهد که از تاریخ ۳ ژانویه سال جاری، تست کرونای ۳۶۸ دانشجو که در خوابگاه‌های دانشگاه زندگی می‌کنند، مثبت شده است.

در بیانیه جدید دانشگاه آمده است: دانشجویان می‌توانند تنها برای موارد اضطراری و ضروری مانند اشتغال، مراقبت‌های پزشکی، خدمات مذهبی و یا خرید مواد غذایی و یا سایر کالاهای ضروری دانشگاه را ترک کنند.

این شرایط محدودیت شدید و قرنطینه دانشجویان تا انتهای ماه فوریه ادامه دارد.

از دانشجویانی که در خارج از دانشگاه اقامت دارند نیز درخواست شده که حد ممکن در خانه‌های خود باقی بمانند.

"جیمز هریس" رئیس این دانشگاه در پیامی تصویری اعلام کرد: تعداد مبتلایان دانشگاه ما به حدی رسیده است که اگر به همین منوال ادامه پیدا کند، مجبور به تصمیم‌گیری‌های سرسختانه راجع به آینده ترم بهار خواهیم بود.

وی ادامه داد: علی‌رغم تلاش‌های ما برای ردیابی علل شیوع این بیماری، همچنان شاهد برگزاری مهمانی و اجتماعات دانشجویان هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه های جهان کرونا در جهان دلیل افزایش کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه سرکوب دانشجویان آمریکایی

صدهانیروی پلیس ضد شورش آمریکا به دانشگاه کلمبیای نیویورک که دو هفته‌ای است محل تحصن مسالمت‌آمیز ضد صهیونیستی دانشجویان والبته آغازگر خیزش سراسری ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا است یورش بردند.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078470 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • ادامه سرکوب دانشجویان آمریکایی
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند