Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان تابش نژاد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا این طرح‌ها را شامل پارک حاشیه سیل بند جنوبی واقع در محدوده گلزار ، پارک کوی کارکنان دولت واقع در محدوده  اداره محیط زیست و پارک محله ای واقع در محدوده  صدا وسیما اعلام کرد.

وی اظهارداشت: هزینه اجرای این طرح‌ها ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابش نژاد بیان کرد: با بهره برداری از این تعداد طرح تعداد پارکهای محله ای به ۱۹ پارک افزایش خواهد یافت.

وی فضای سبز موجود دهدشت را ۳۲۰ هزار متر مربع اعلام کرد.

تابش نژاد گفت:  سرانه فضای سبز در سال ۹۳ به ازای هر نفر سه و نیم متر بوده که با برنامه ریزی و توسعه هم اکنون به ۶.۲ متر مربع افزایش یافت.

شهر دهدشت مرکز شهرستان ۱۳۱ هزار نفری کهگیلویه با ۶۱ هزار نفر جمعیت بیش از ۵۰ سال قدمت شهری دارد.

برچسب‌ها دهدشت کهگیلویه و بویراحمد منطقه سبز سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دهدشت کهگیلویه و بویراحمد منطقه سبز دهدشت کهگیلویه و بویراحمد منطقه سبز سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه

مینویی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان مراغه گفت: رفع مشکلات ترافیکی مناطق مختلف شهری و برون شهری با همکاری و همراهی همه دستگاه‌های متولی امر ممکن خواهد بود.

وی با بیان اینکه مطالبات بسیاری در زمینه معضلات و مشکلات ترافیکی شهرستان مطرح می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: روان‌سازی ترافیک معابر اصلی شهر و اصلاح نواقص موجود در آنها مهمترین دغدغه‌های ترافیک شهر مراغه است.

فرماندار مراغه گفت: کمبود جای پارک در معابر داخل شهر به ویژه در هسته مرکزی مشکلات زیادی برای شهروندان بوجود آورده است افزود: وقتی در معابر داخل شهر جای پارک وجود ندارد رانندگان در محل‌های ممنوع پارک یا به صورت دوبله توقف می‌کنند که این امر موجب ایجاد نابسمانی و بی نظمی در ترافیک و نارضایتی سایر شهروندان می‌شود.

مینویی در این جلسه به رفع موانع ترافیکی و ساماندهی خیابان کاشانی و جام جم اشاره و بر رفع مشکل سد معبر و ساماندهی دست فروشان تاکید کرد.

وی اضافه کرد: فرهنگسازی برای اجرای طرح‌های ترافیکی از جمله احداث پیاده راه و نیز وارد نشدن خودرو‌های تک سرنشین به هسته مرکزی شهر از راهکار‌های اساسی برای گشودن گره ترافیک شهری مراغه است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است