Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@14:19:42 GMT

افتتاح "طرح ملی یاس" در شهرستان آوج

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۱۸۱۰

افتتاح 'طرح ملی یاس' در شهرستان آوج

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، زهرا علمشاهی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آوج افزود: "طرح ملی یاس" در شهرستان آوج افتتاح می شود.

علمشاهی در خصوص ویژگی‌های "طرح ملی یاس" گفت: مددجویان پس از دریافت آموزش‌های لازم در خانه‌های هلال مستقر می‌شوند و از ظرفیت آن در مواقع بحران با رویکرد ایجاد هماهنگی و افزایش تاب‌آوری خانواده و جامعه محلی استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملاحسنی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آوج گفت: با حمایت مالی و معنوی کمیته امداد و با استفاده از ظرفیت نیرو‌های جمعیت هلال احمر، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب پذیر، تحت پوشش خدمات آموزشی قرار می‌گیرند و می‌توان از این فرصت در بحران‌ها و بلایای طبیعی نیز استفاده کرد.

"طرح ملی یاس" اقدام مشترک کمیته امداد امام خمینی و جمعیت هلال احمر کشور به منظور ارائه آموزش به دختران رده سنی ۳۰ الی ۴۰ سال مورد حمایت کمیته امداد در مورد شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح ملی یاس افتتاح هلال احمر تاب آوری خانواده کمیته امداد شهرستان آوج کمیته امداد طرح ملی یاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نایین گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر استان اصفهان به میزبانی نایین با هدف تربیت مربی برای تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر برگزار شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه کد ۳ به مدت ۶ روز و به مدت ۴۸ ساعت از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه با هدف ارتقای سطح دانش فراگیران و تأمین مربیان مورد نیاز استان اصفهان به میزبانی شهرستان نائین برگزار شد.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از فراگیران که در آزمون ورودی موفق به کسب امتیاز مورد نیاز شده‌اند در این دوره شرکت کردند و در نهایت فراگیرانی که با موفقیت آزمون نهایی را سپری کرده‌اند به عنوان مربی در جمعیت شناخته می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین تاکید کرد: به دلیل اینکه دانش آموختگان و مربیان جمعیت هلال احمر همواره در سطح عموم جامعه به تدریس مفاهیم و دروس کمک‌های اولیه و امدادرسانی در مواقع بحرانی مشغول هستند، لذا ضروری است افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی هلال احمر با لحاظ تمامی ملاک‌های ارزشیابی نمره قبولی بگیرند.

زمانی افزود: مربیان این دوره، قادر خواهند بود دوره امداد و کمک‌های اولیه را تدریس نمایند و در تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر کمک اساسی برای جمعیت باشند.

کد خبر 749108

دیگر خبرها

  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم