Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از شکست تیمش در خانه ناپولی در هفته بیست‌و‌دوم انگشت اتهام را به سمت داور نشانه رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از باخت یک بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش در خانه ناپولی که دومین باخت بانوی پیر در فصل جاری لیگ ایتالیا و در نتیجه اعلام یک پنالتی پرحرف و حدیث به سود ناپولی بود، از نحوه قضاوت داور ایراد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنالتی که به سود ناپولی اعلام شد در نتیجه برخورد دست جورجو کیه‌لینی مدافع یوونتوس به صورت امیر رحمانی بازیکن  تیم میزبان بود.لورنزو اینسینیه هم که در مصاف قبلی دو تیم در سوپرجام ایتالیا یک پنالتی از دست داده بود، این بار پشت  توپ را از روی نقطه دروازه به تور دروازه چسباند.

پیرلو در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: فقط یک بار به حریف اجازه دادیم توپ را به سمت دروازه‌مان شلیک کند و بازی را هم به خاطر یک پنالتی مشکوک به سود حریف باختیم. حیف شد که نتوانستیم بازی را ببریم. عملکردی که لازم بود در این مسابقه ارائه کنیم را داشتیم اما نتیجه چیزی نبود که مستحقش بود. توپ را در زمین می‌چرخاندیم و شاید فقط سرعت‌مان در انجام این کار پایین بود. در نیمه دوم موقعیت‌های بیشتری هم خلق کردیم اما باز هم به گل نرسیدیم. به هر حال گاهی تاکتیک‌ها جواب می‌دهند و برخی اوقات نه. مهم نیست. طبیعی است که با این همه بازی کمی از تمرکز و دقت بازیکنان کاسته شود. با این وجود من معتقدم که عملکرد تیم ما در این بازی خوب بود و تنها چیزی که نداتشتیم گل بود. البته هیچ تضمینی هم نیست که تیمی که بیشترین گل را می‌زند، قهرمان اسکودتو شود. دروازه‌بان ناپولی امشب بهترین بازیکن میدان بود. پس من دیگر نمی‌توانم از عملکرد مهاجمانم گلایه‌ای داشته باشد.

سری A| ناپولی انتقام شکست سوپرجام را از یوونتوس گرفت


پیرلو در پاسخ به این سؤال که چرا فکر می‌کند پنالتی اعلام شده به سود ناپولی مشکوک بوده است، گفت: وقتی شما به خاطر چنین اتفاقی پنالتی اعلام می‌کنید، پس باید بابت هر برخوردی که هنگام ضربات شروع مجدد، در محوطه جریمه میان بازیکنان صورت می‌گیرد هم پنالتی اعلام کنید. اگر این اتفاق روی بازیکن ما رخ داده بود و پنالتی به سود گرفته می‌شد، خیلی‌ها جنجال به پا می‌کردند و شکایت داشتند که چرا داوران به یوونتوس پنالتی هدیه می‌دهند. من فقط دارم می‌گویم که امروز حوادث بازی علیه ما رقم خورد. پنالتی مشکوک بود، کارت زرد دومی که به جووانی دی‌لورنزو (دفاع راست ناپولی) داده نشد، مشکوک بود. داوران برخی در برخی صحنه‌ها برای یوونتوس متفاوت از سایر تیم‌ها سوت می‌زنند چون درباره یوونتوس حرف زیاد است.

سرمربی بانوی پیر در پایان درباره فاصله تیمش با صدر جدول و شانس آن برای کسب مقام قهرمانی هم گفت: ممکن است 10 امتیاز با صدر جدول فاصله پیدا کنیم البته با یک بازی کمتر اما هنوز اول فوریه است و اگر در همین سطح به بازی‌های‌مان ادامه دهیم، می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. برای گتوسو (سرمربی ناپولی) خوشحالم. او دوست من است اما ترجیح می‌دادم که سه امتیاز بازی را بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آندره آ پیرلو سری A ناپولی یوونتوس آندره آ پیرلو سری A ناپولی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)

دیداری که انتظار می‌رفت جذاب‌تر دنبال شود، بدون گل به پایان رسید و دو تیم میلان و یوونتوس به ۱ امتیاز رضایت دادند.

دانلود (56.4MB)

دیگر خبرها

  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)