Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی با انتقاد به تشکیل شوراهای ائتلافی و وحدتی اصولگرایان برای انتخابات، بیان کرد: این شوراها محصولش می‌شود مجلسی که به شفافیت رای نمی­‌دهد و شیوه شکست خورده­‌ای است.

محمدصادق کوشکی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتوگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری دانشجو، در رابطه با این سوال که آیا امکان دارد اصلاح طلبان در انتخابات سال آینده مجدد رای بیاورند، گفت: تا زمانی که رسانه‌های غیرمجاز در حوزه فضای مجازی و رسانه‌­هایی که کنترلش در دست دشمنان ما است مانند اینستاگرام، توئیتر، تلگرام و شبکه­‌های ماهواره‌­ای فارسی زبان را در کشور داشته باشیم، راه نفوذ به کشور همچنان باز می‌­ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبیعی است که برنامه­‌های مورد نظر دشمن در داخل کشور پیاده می‌­شود؛ مثلاً در انتخابات دخالت کرده و روند آن را مختل می­‌کنند، مانند روح الله زم که در دادگاهش به همین موارد اشاره کرده بود.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه این امکان برای دشمنان همچنان وجود دارد، بیان کرد: هنوز می‌توانند به وسیله اینستاگرام، توئیتر، تلگرام و شبکه­‌های ماهواره­‌ای در روند انتخابات اختلال ایجاد و به نفع عوامل داخلی خود جهت گیری کنند؛ مادامی که این رسانه­‌ها وجود دارند و بر مخاطب داخلی نفوذ دارند، روند انتخابات ما یک روند انتخابات آزاد و مستقلی نیست و تحت تاثیر اقدامات دشمن قرار می­‌گیرد.

کوشکی با تاکید بر استفاده از لفظ انقلابی و در نقطه مقابل استفاده از لفظ غیر انقلابی در انتخابات، اظهار کرد: اصولگرایی یک مفهوم شکست خورده­ است و ما مفهوم اصلی انقلابی و غیر انقلابی را داریم و این غیر انقلابی­‌ها می‌­توانند اصولگراها باشند و یا اصلاح طلبان؛ یعنی صف آرایی ما نیروهای خط انقلاب است با نیروهای مقابل که انقلابی نیستند.

 وی افزود: این تقسیم بندی مد نظر رهبر انقلاب است همانطور که ایشان اشاره می­‌کنند، ما اصولگرا و اصلاح طلب نداریم بلکه انقلابی و غیر انقلابی داریم.

این فعال سیاسی با اشاره به حمایت رسانه­‌های دشمن از جبهه غیر انقلابی ایران، گفت: متاسفانه جناح غیر انقلابی از طرف رسانه­­‌های دشمن حمایت می­‌شوند؛ قاعدتاً گام اول جناح انقلابی باید این باشد که این دخالت رسانه­‌ای دشمن در فضای جامعه را محدود کنند.

وی ادامه داد: مادامی که دشمن با رسانه­‌های خود در کشور نفوذ می­‌کند و جنگ روانی انجام می‌­دهد، جریان انقلاب برای اینکه خودش را به مردم بشناساند، مشکل جدی خواهد داشت.

کوشکی با انتقاد به تشکیل شوراهای ائتلافی و وحدتی اصولگرایان برای انتخابات، بیان کرد: این شوراها محصولش می‌شود مجلسی که به شفافیت رای نمی­‌دهد و شیوه شکست خورده­‌ای است که تماماً بازی قدرت است؛ شخصا نگاه مساعدی به این شوراها ندارم.

این فعال سیاسی افزود: لیست­‌های ضعیفی که پارسال در انتخابات بهمن ماه ایجاد کردند، نتیجه‌­اش همین مجلس است که به شفافیت رای نمی‌­دهد و در زمان استیضاح به وظیفه خودش عمل نمی­‌کند و دولت را استیضاح نمی­‌کند، این شوراها به بهانه­ قدرت طلبی تشکیل می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدصادق کوشکی انتخابات 1400 انقلابی اصلاح طلب اصولگرا غیر انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد

«عطا بهرامی» کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به لیست انتخاباتی صبح ایران، اظهار داشت: در دور اول ما رقابتی داشتیم که عمدتاً طیف جناح راست بیشتر کار می‌کرد، البته علی مطهری که به طیف مقابل معروف است در دور دوم تقریباً به عنوان کلیت اصولگرایی شناخته می‌شود که در ظاهر یکپارچه است ولی در باطن یکپارچه نیست، در آن هویت روشنی را نمی‌بینید. در لیست انتخاباتی صبح ایران دعوای سیاسی زیادی وجود ندارد. ملاک در این لیست شفافیت است و به طریقی به دنبال بازگرداندن مجلس به جایگاه خود است تا مجلس در راس امور باشد چرا که امروز مجلس در راس امور نیست.

وی با بیان اینکه هم پوشانی در بین فهرست‌ها زیاد بود، ادامه داد: من تصوری ندارم که چه خواهد شد و هیچ قرینه‌ای برایش نیست چون همپوشانی بین فهرست‌ها زیاد است و نتیجه قابل پیش بینی نیست.

کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که با توجه به تخصصی که دارید، اگر به عنوان نماینده مجلس انتخاب شوید در چه کمیسیون یا کمیسیون‌هایی به طور تخصصی کار خواهید کرد، گفت: کمیسیون اقتصادی، صنایع و برنامه بودجه مد نظرم است.

بهرامی با اشاره به اولویت مجلس دوازدهم، گفت: مجلس باید دولت و نهادها را موظف کند به قوانین بالا دستی عمل کنند. در قوانین بالا دستی اوضاعمان بد نیست، کارهای چهارچوب داری را انجام داده‌ایم، انجا که بحث نوشتن است حرف بی ربط ننوشته‌ایم بلکه در عمل کار بی ربط می‌کنیم.

وی رسیدگی به مسائل اقتصادی را از اولویت‌های مجلس آینده دانست و ادامه داد: مجلس دوازدهم باید به مباحث خودرو، مسکن، مالیات و معیشت مردم بپردازد.

بهرامی در پاسخ به این سوال که آیا به پویش انتخاباتی مهر می‌پیوندید، بیان کرد: بله به این پویش می‌پیوندم؛ کاری که خبرگزاری مهر انجام داده اینکه کاندیداهای مجلس را از مراجعه به اسپانسرها و غیره بی نیاز و یا کم نیاز می‌کند، این استقلال کاندیداها را بیشتر می‌کند.

کد خبر 6097356 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟