Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل دفتر بحران استانداری خراسان رضوی گفت: با تلاش گسترده و فراوان نهادها و نیروهای امدادی خراسان رضوی در همکاری با افغانستان هم‌اکنون وضعیت در محل وقوع انفجارها و آتش‌سوزی‌های دیروز به آرامش نسبی رسیده است.

آتش سوزی گسترده گمرک افغانستان در جوار مرز دوغارون تلاش نیروهای نظامی و امدادی برای تخلیه مرز دوغارون و مهار آتش ادامه دارد ویدئو | تصاویر جدید از آتش سوزی گمرک اسلام قلعه

محسن نجات افزود: ۲۶ دستگاه خودروی سبک و سنگین آتش‌نشانی همراه با گروه‌های زبده امدادی از خراسان رضوی تا بامداد امروز در خاک کشور همسایه با موفقیت مشغول اطفای حریق و امدادرسانی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر بحران استانداری خراسان رضوی از عملکرد همه دستگاه‌های بحران‌محور این استان ازظهر دیروز تا امروز قدردانی و بیان کرد: با توجه به وسعت دامنه حادثه همکاری و هماهنگی بسیار خوب و موثری در این زمینه انجام شد.  در حد یک یا دو نفر از اتباع افغانستان که دچار سوختگی شده و خودشان مراجعه داشتند، امدادرسانی انجام شد و دیگر مصدومان در همان ساعات اولیه بروز حادثه در خاک افغانستان امدادرسانی شدند.  

ساعت ۱۳ دیروز ۲۵ بهمن انفجار بزرگی در تاسیسات گمرکی اسلام‌قلعه افغانستان مقابل گمرک مرزی دوغارون شهرستان تایباد در شرق خراسان رضوی رخ داد. انفجار اولیه به دلیل حضور تانکرهای حامل سوخت و گاز در منطقه به ده‌ها انفجار پی در پی و آتش‌سوزی بسیار گسترده‌ای انجامید.

بنابراین والی هرات بلافاصله از استاندار خراسان رضوی درخواست کمک کرد. استاندار خراسان رضوی علاوه بر صدور سریع دستور به نهادهای امدادی برای گسیل به سمت منطقه آسیب‌دیده، عصر دیروز به بازدید مرز دوغارون رفت. گمرک و گذرگاه مرزی دوغارون در فاصله ۱۸ کیلومتری شهر تایباد قرار دارد.

کد خبر 584825 برچسب‌ها آتش‌ نشانی استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی استان خراسان رضوی خراسان رضوی مرز دوغارون آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۸۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در شبانه روز گذشته در شهرهای خراسان رضوی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود: ۵۱ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۱۲ هزار و ۶۱۴ فقره تخلف راهور نیز دیروز در شهرهای استان جریمه شدند که سه هزار و ۷۵ فقره از این تعداد تخلفات حادثه ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین دیروز ۱۰۸ فقره تصادف جرحی با ۱۱۴ مصدوم و ۵۸۱ فقره تصادف خسارتی در شهرهای استان رخ داده است.

سرهنگ اسدنژاد افزود: با رعایت قوانین راهور تا میزان زیادی از بروز تصادفات کاسته می شود.

دیگر خبرها

  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان