Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حاجی پور مدیر فرودگاه سهند گفت: با هدف افزایش ایمنی پرواز‌های کنسول جدید با فناوری روز جایگزین کنسول قدیمی برج مراقبت فرودگاه سهند شد.

حاجی پور افزود: در این طرح فرستنده و گیرنده‌های جدید و سیستم هواشناسی و Hot Line در برج مراقبت این فرودگاه نصب و عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: نوسازی سیستم ناوبری برج مراقبت فرودگاه سهند با هدف تسهیل ارتباط ما بین برج مراقبت پرواز، با هواپیما و سایر ادارات و واحد‌های مرتبط است.

 مدیر فرودگاه سهند گفت: دقت و سرعت در تبادل اطلاعات بین پرواز‌ها و برج مراقبت از ویژگی‌های سیستم جدید ناوبری برج مراقبت است.

حاجی پور افزود: این سیستم ساخت متخصصان داخلی است و به همت و تلاش کارشناسان اداره ارتباطات و ناوبری اداره کل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی  راه اندازی شده است.

در هفته دو پرواز از تهران به فرودگاه سهند و بالعکس در روز‌های شنبه و چهارشنبه انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه سهند برج مراقبت فرودگاه سهند برج مراقبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳