Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کاشفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به مشکلات اخیر باشگاه پاس، اظهار کرد: حل نشدن مشکلات امروز تیم پاس، ریشه در بدقولی مسئولان دارد و قطعاً دود آن فقط به چشم هواداران و مردم فوتبال‌دوست همدانی خواهد رفت.

وی ادامه داد: متأسفانه هر زمان که تیم پاس به آرامش می‌رسد مسئولان استان تمرکز تیم را بر هم می‌زنند و با وعده‌های پوشالی خود باعث رفتن تیم به حاشیه می‎شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم پاس همدان گفت: در دو سال اخیر مهم‌ترین دلیل عدم صعود پاس به دسته بالاتر وعده‌هایی بود که مسئولان استان دادند و به آن عمل نکردند.

وی افزود: ۲۵ درصد از قرارداد بازیکنان را طبق قرارداد و عرف معمول در فوتبال ایران باید ۴ ماه پیش، قبل از شروع بازی‌ها پرداخت می‌کردند، اما با گذشت هشت هفته از مسابقات تنها ۱۵ درصد قرارداد‌ها پرداخت شده است.

کاشفی با بیان این که مشکل تیم پاس مدیرعامل، مربی و بازیکن نیست تاکید کرد: مهم‌ترین مشکل تیم پاس در سال‌های اخیر مسئولان ارشد استان هستند که به وعده‌های خود در قبال تیم پاس عمل نکردند و نسبت به وضعیت این تیم بی‌تفاوت بودند؛ چراکه در صورت صعود پاس تعهدشان چند برابر می‌شود.

وی با اشاره به این که در شأن استان همدان و تیم پاس نیست که هشت هفته با کارت ملی در مسابقات حاضر شود اظهار کرد: مسئولان استان با رفتارهای خود از یک سو بخش خصوصی را که برای کمک به پاس می‌آید فراری می‌دهند و از سوی دیگر خود نیز نسبت به وضعیت پاس بی‌تفاوتند.

کاپیتان تیم پاس همدان با تاکید بر این که این رفتار یک و بام و دو هوای مسئولان دلیل افت ورزش استان در سال‌های اخیر است عنوان کرد: آقایان اگر از بخش خصوصی حمایت نمی‌کنند لااقل با رفتار خود فراری‌شان ندهند.

وی با اشاره به این که وقتی از آقایان خبری می‌شود که پاس نتیجه گرفته و برای عکس یادگاری می‌آیند تصریح کرد: اگر پاس در این سال‌ها نتیجه نگرفته است فقط به خاطر همین مشکلات و بی‌تعهدی مسئولان در قبال این تیم است.

کاپیتان تیم پاس با قدردانی از مدیرعامل باشگاه خاطرنشان کرد: مهندس عظیمی یک تنه تا به اینجای کار پای تیم ایستاد، اما پشتش را خالی کردند.

انتهای پیام/89042/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان ورزشی فوتبال کاپیتان تیم پاس تیم پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899283

دیگر خبرها

  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد