Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@19:55:35 GMT

گزینه اول کارگزاران برای انتخابات 1400 کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۰۲۷۴۲

گزینه اول کارگزاران برای انتخابات 1400 کیست؟

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران شورای سازندگی با بیان این که گزینه اول این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری محسن هاشمی است گفت: حزب به تصمیمات نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان پایبند خواهد بود.

علی محمد نمازی درباره ی آخرین فعالیتهای انتخاباتی حزب کارگزاران اظهار کرد: حزب به صورت جدی در زمینه انتخابات فعال است اما حزب منتظر است تا تغییرات قانون انتخابات ریاست جمهوری نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا با اصلاح این قانون شرایط کاندیداتوری خیلی تغییر خواهد کرد و هیچ حزبی نمی تواند قبل از نهایی شدن این قانون و مشخص شدن شرایط کاندیداها ، گزینه معرفی کند.شورای نگهبان هم ایراداتی به این قانون گرفته و مشخص نیست این قانون به این انتخابات می رسد یا خیر؟

وی در ادامه افزود: با این حال گزینه اول حزب کارگزاران برای انتخابات ریاست جمهوری محسن هاشمی است و حزب پایبند به خروجی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان بوده و از ائتلاف تبعیت می کند. البته محمد جواد ظریف هم از کاندیداهای احتمالی حزب می باشد.

این فعال سیاسی درباره نظر محسن هاشمی که «هنوز برای حضور در انتخابات قانع نشده وشاید هم اصلا به انتخابات ورود نکنم» تصریح کرد: محسن هاشمی رییس شورای مرکزی است و در تصمیمات کمیته سیاسی بسیار موثرند و قطعا از تصمیم حزب پیروی خواهند نمود.

نمازی درباره حمایت از اسحاق جهانگیری نیز گفت: جهانگیری تا کنون بطور جدی از ورود به عرصه انتخابات بعنوان کاندیدا صحبت نکرده است. اما اگر تصمیم به حضور در انتخابات گرفت،موضوع در حزب کارگزاران مورد بررسی قرار می گیرد چون جهانگیری عضو حزب کارگزاران است . البته این مطالبی که بیان کردم نظر شخصی من است و مواضع رسمی حزب توسط سخنگو اعلام شده و می شود.

وی درباره ی فعالیت حزب کارگزاران درزمینه انتخابات شوراها گفت:من از این موضوع بی اطلاع هستم.امکان دارد که نحوه فعالیت به بعد از تایید صلاحیت ها موکول شود یعنی حزب بررسی کند که آیا کاندیدایی برای حمایت باقی می ماند یا خیر؟ البته اختیار در این زمینه به دفاتر استان ها و شهرستانهای حزب داده می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حزب کارگزاران حزب کارگزاران سازندگی انتخابات 1400 علی محمد نمازی جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حزب کارگزاران محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۰۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن محمدسیفی طلایی شد

ایسنا/زنجان محسن محمدسیفی، ووشوکار زنجانی در مسابقات انتخابی جام جهانی به مدال طلا دست یافت.

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز چهارشنبه با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی، ووشوکتر زنجانی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، در مرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری‌ دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار زنجانی این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن محمدسیفی طلایی شد
  • خوانندگی محسن یگانه برای یک طرفدار خردسال
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲